دايي: شايد رويانيان در حالت عادي نبوده است ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

سرمربي راه‌آهن با انتقاد دوباره از مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: شايد رويانيان در حالت عادي نبوده که چنين حرف‌هايي را زده است.


علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار فردا برابر ملوان گفت: مثل تمام بازي‌ها، اين ديدار هم سخت است. فردا مقابل تيم دوست خوبم آقاي احمدزاده بايد بازي کنيم. ايشان از زماني که آمده دو برد خوب مقابل مس و سايپا کسب کرده است.

وي اضافه کرد: ملوان برخلاف سال‌هاي قبل امسال بازيکنان توانمندي جذب کرده است. جا دارد از زحمات آقاي پورغلامي براي اين تيم تشکر کنم، او تيم خوبي را جمع و جور کرده است. ما هم بعد از بازي برابر پرسپوليس تمرينات خوبي را برگزار و روي نقاط ضعف و قوت‌مان کار کرديم. اميدوارم بازي فردا را ببريم. محروم نداريم و يکي دو بازيکن مصدوم داريم که پس از تمرين امروز معلوم مي‌شود مي‌توانند در اين بازي به ما کمک کنند يا نه. دايي درباره اتفاقات پس از ديدار پرسپوليس و راه آهن و درگيري‌اش با رويانيان عنوان کرد: هميشه گفته‌ام از حق خودم دفاع مي‌کنم و تا زماني که کسي پا در کفشم نکرده با او کار ندارم. الان هم مي‌گويم مطمئناً اگر صحبتي باشد قوي‌تر از قبل پاسخ مي‌دهم. قلم حرمت دارد و من نگاهم به آن بالايي است. نگاه نمي‌کنم برخي دوستان چه مي‌نويسند و چه مي‌گويند. برخي از اين نوشته‌ها پيگرد قانوني دارد و اگر توهيني شده باشد هفته بعد خودم و وکيلم به اين مسائل رسيدگي مي‌کنيم.

وي تأکيد کرد: براي من سايت و روزنامه مهم نيست، شما نگاه کنيد ببينيد مردم چه نظري مي‌دهند. من هميشه با مردم بوده و هستم و الان هم کاري به سايت و روزنامه ندارم. مخاطب من مردم هستند فکر مي‌کنم نظر و جبهه‌گيري که مردم در جامعه و شبکه‌هاي اجتماعي داشته‌اند را ديده‌ايد و براي من نظر مردم مهم است.

سرمربي راه‌آهن خاطرنشان کرد: در يک سال و نيمي که اين آقا به پرسپوليس آمده نگاه کنيد اگر من يک جمله‌اي عليه مديريت، بازيکنان و پرسپوليس انجام داده باشم. اصلا خودم هم تعجب کردم چرا اين صحبت عليه من انجام شد و نمي‌دانم شايد ايشان (رويانيان) در حالت عادي نبوده که اين حرف‌ را زده است. من هم به اين صحبت‌ها جواب دادم.

دايي گفت: اگر کسي بخواهد يک کلمه‌ ديگر دروغ بگويد و توهين و افترا بزند تا آخر ايستاده‌ام و از حقم دفاع مي‌کنم. مردم مي‌دانند من تا به حال از حقم نگذشته‌ام. شايد بعد از گرفتن حقم و ثابت شدنم از اين مسئله گذشته باشم اما حقم را مي‌گيرم. حق گرفتني است. تا وقتي کسي به حريم من وارد نشده هيچ وقت صحبتي نکرد‌ه‌ام. فکر مي‌کنم من احترام زيادي مي‌گذارم و فکر مي‌کنند من ترسي دارم. هميشه به بزرگتر از خودم احترام گذاشتم و تا وقتي که کسي به حريم من وارد نشود به کسي کاري ندارم. اگر اين اتفاق بيفتد از اين به بعد بدتر و سخت‌تر برخورد مي‌کنم.

دايي اظهار داشت: مطمئناً آنهايي که در فوتبال حضور دارند و با فوتبال زندگي مي‌کنند حرف من را بهتر مي‌فهمند. مردم هم خوب فهميدند. اگر به جامعه و شبکه‌هاي اجتماعي برويد نتيجه صحبت‌هاي من را مي‌بينيد.

وي در پاسخ به سؤالي در مورد اينکه اعلام شده برخي از پيشکسوتان پرسپوليس قصد دارند جلسه‌اي بين رويانيان و او برگزار کنند تا اين مسائل به پايان برسد، گفت: من از اين مسئله خبر ندارم. من از حقم هميشه دفاع مي‌کنم. اين مسئله صحت ندارد و تا روزي که زنده هستم از حقم دفاع خواهم کرد.

دايي درمورد رفتن اسد فلاح از سمت سرپرستي تيم راه‌آهن تصريح کرد:‌ اين مسئله را بايد از مديريت باشگاه بپرسيد. من نه در آوردن و نه در رفتن ايشان دخالتي نکردم و اين مسئله مربوط به مديريت است. از فلاح تشکر مي‌کنم،‌ او در اين مدت که کنار راه‌آهن بود به تيم کمک کرد و در خدمت تيم بود. به عنوان سرمربي نمي‌توانم در اين مسائل دخالت کنم و باشگاه صلاح تيم را بهتر مي‌داند.

سرمربي راه‌آهن در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه توپ‌هاي ليگ که به آن اعتراض‌هاي زيادي شده بود جمع‌آوري شده، گفت: اين توپ معروفي را که مي‌گويم حالا مقابل من است و دارم مي‌بينم هنوز جمع‌آوري نشده است. من از روز اول هم گفتم کيفيت توپ‌ها خوب نيست و بازيکنان من هم از اين مسئله ناراضي بودند. بايد از توپ‌هايي در ليگ استفاده کنيم که در همه دنيا از آن استفاده مي‌کنند و اين به صلاح است.

دايي در پاسخ به سؤالي در مورد اينکه او و تقوي براي شرکت در کلاس مربيگري انتخاب شده‌اند و اين مسئله با اعتراض برخي از مربيان ليگ مثل ويسي روبه‌رو شده، عنوان کرد: من نمي‌توانم در انتخاب مربيان نقش داشته باشم. اين تصميمي است که از سوي فدراسيون گرفته شده و نمي‌توانم دخالت کنم. دو شب پيش به من زنگ زدند و اعلام کردند شما و تقوي هشت آيتم مثل تحصيلات، زبان و غيره را داشتيد و براي حضور در اين کلاس‌ انتخاب شديد.

وي ادامه داد: اگر کسي دوست دارد در اين کلاس‌ها حضور يابد من مي‌توانم جاي خودم را به او بدهم. ويسي و هرکسي که خودش را محق‌تر مي‌داند با من تماس بگيرد و من با کمال ميل جايم را به آنها مي‌دهم. من، خودم را انتخاب نکردم، هرکسي که خودش را محق‌تر مي‌داند در خدمتش هستم و بدون تعارف مي‌گويم جاي خودم را به او مي‌دهم.

دايي در پاسخ به اين سؤال که شما هميشه وقتي مورد انتقاد قرار گرفتيد با عملکرد خوب جواب انتقادات را داديد و به نظر مي‌رسد اين انتخاب براي حضور به عنوان مربي در کلاس جوابي به اين انتقادها بوده، گفت: هميشه گفته‌ام هر چه دارم از آن بالايي است. مطمئناً اگر کسي حق نباشد اين اتفاقات بعد از اين انتقادات نمي‌افتد. يک حرف مي‌زنم و شما مطمئن باشيد اگر حرف من درست نباشد پشت سر آن اين اتفاق براي من نمي‌افتاد. هميشه کارم را درست دنبال کردم و دنبال کار ديگران نيستم. به خدا اتکا دارم و هميشه از او مي‌خواهم که نتيجه بگيريم.

 





:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: