زنيدپور : کرانچار اعتقادي به من ندارد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

هافبک نيمکت‌نشين تيم سپاهان گفت: هيچ مذاکره اي با باشگاه استقلال نداشتم اما منتظر پايان نيم فصل اول هستم تا شرايطم مشخص شود اما گويا کرانچار اعتقادي به من ندارد.


ميلاد زنيدپور در گفتگو با مهر با اشاره با آمادگي کامل خود گفت: از لحاظ بدني درشرايط خوب و ايده آلي قرار دارم و با تمرينات خوبي که پشت سر گذاشته‌ام، از لحاظ فني و تاکتيکي مشکلي ندارم و آماده حضور در ترکيب اصلي هستم.

وي با اشاره به نيمکت‌نشيني‌اش در سپاهان گفت: مسلما نظر يک مربي موضوع مطرح ومعلومي است و آقاي کرانچار به بازيکنان قديمي وسابق خود اعتقاد بيشتري دارد و به بازيکنان جديدي مانند من اعتقادي ندارد.

هافبک تيم سپاهان تصريح کرد: از اينکه در ترکيب جاي ندارم ناراحت نيستم و مسلما تمام تلاشم را مي کنم تا از نظر بدني افت نکنم وبه ترکيب اصلي بازگردم.

وي در مورد شايعات پيوستنش به استقلال تهران گفت: در حال حاظر پيشنهادي نداشتم ومذاکره اي نيز انجام نداده ام اما منتظر هستم تا نيم فصل اول تمام شود وبا برگزاري جلسه اي با آقاي رحيمي شرايط وادامه همکاري با باشگاه سپاهان بررسي کنم.

زنيدپور اضافه کرد:به نظر من سپاهان شانس اول قهرماني است واز مديريت خوبي مانند آقاي رحيمي برخوردار است ومطمن هستم امسال نيز قهرمان ميشويم ضمن اينکه من هم چنان با سپاهان قرارداد دارم وبازيکن اين تيم هستم.




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: