آپيا پا به توپ شد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس پشت در‌هاي بسته برگزار شد که با پا به توپ شدن بازيکن جديد سرخپوشان همراه بود.


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي دوستانه روز گذشته که با نتيجه 7 بر صفر به سود قرمزپوشان پايان يافت صبح امروز (جمعه) پيگيري شد.

در تمرين امروز، بازيکنان اصلي پرسپوليس در بازي تدارکاتي روز گذشته، به ريکاوري پرداختند و بازيکنان ذخيره نيز زير نظر پدرو تمرين اختصاصي کردند.

* در تمرين امروز زايد و کنعاني غايب بودند.

* نورمحمدي و عسگر به دليل مصدوميت جزئي، اختصاصي تمرين کردند.

* ‌آپيا پس از حضور در ايران و تماشاي بازي پرسپوليس از نزديک، امروز رسما پا به توپ شد. وي دقايقي نيز با ژوزه اختصاصي صحبت کرد.

* ژوزه خطاب به بازيکنان گفت که بازي تدارکاتي بيشتر براي اين است که آمادگي براي بازي‌هاي رسمي داشته باشيد. من دوست دارم در اين بازي ها بازيکنانم بدون ترس بازي کنند و نگاه نکنند مقابل آنها چه حريفي ايستاده است.

* در پايان تمرين امروز، مهدوي‌کيا به همراه چند تن از بازيکنان به زدن ضربات ايستگاهي پرداخت.

* شيريني سرپرست سرخپوشان نيز با وجود برگزاري تمرين امروز پشت درهاي بسته، با هواداران صحبت کرد. وي به هواداران گفت: من کاري به حرف و حديث و انتقادهايي که مي‌کنند ندارم. کار خودم را براي خدمت به اين تيم و آرامش در پرسپوليس دنبال مي‌کنم. من کوچک همه پيشکسوتان پرسپوليس هستم و هميشه سعي مي‌کنم شأن و شئون آنها را طبق دستور مديرعامل نگه دارم. براي من موفقيت پرسپوليس از همه چيز مهمتر است و اينکه وظيفه‌ام را به خوبي در پرسپوليس انجام دهم.




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: