رونالدو: مردم کريس واقعي را نمي شناسند !! مطلب ارسالی از sina ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

  

رونالدو: مردم کريس واقعي را نمي شناسند


توپ طلا، سوژه داغ و جنجالي مصاحبه رونالدو با سي ان ان بود.


 

  کمتر از دوماه ديگر تا اهداي توپ طلاي سال 2012 باقي است و کريستيانو رونالدو در گفتگويي با شبکه تلويزيوني سي ان ان راجع به اين جايزه که معتبرترين جايزه فردي دنياي فوتبال است صحبت کرد. اين ستاره پرتغالي معتقد است که اکثريت افراد ذهنيت اشتباهي از او دارند و اين مي تواند براي او ناکامي بزرگي در مسير کسب عنوان بهترين بازيکن دنيا براي دومين بار در کارنامه ورزشي اش باشد. رونالدو در سال 2008 براي اولين بار به توپ طلا رسيد و بعد از آن، اين ليونل مسي محبوب بود که در سه دوره متوالي اين جايزه رامال خود کرد.

 


رونالدو دراين باره گفت:« نمي توانم100% مطمئن باشم که توپ طلابه من مي رسد. نمي دانم؛ ولي معتقدم که گاهي وقتها تصوير و وجهه بدي از من ارائه مي شود ومرا يک انسان خودخواه مي دانند؛چون درزمين بازي بيش از حد جدي هستم.شايد به خاطر وجهه ارائه شده از من باشد که پشت سرمسي قرار مي گيرم.اين موضوعي نيست که بخواهم درموردش گله گذاري کنم ولي فکرمي کنم گاهي وقتها اين طور است.»

رونالدو معتقد است که تصويرارائه شده از او دررسانه ها، هيچ ربطي به شخصيت واقعي او ندارد.اواعتقاد دارد که يک رونالدو در زمين داريم و يک رونالدوي خارج از زمين که مردم اکثر اين دو شخصيت را با هم اشتباه مي گيرند:« من از اشتباهاتم درس مي گيرم.زندگي همين است. گاهي وقتها هم قرباني مي شوم؛چون مردم کريستيانوي واقعي را نمي شناسند. اگر آنها واقعا مرا مي شناختند و جزو دوستانم بودند،اگر به خانه ام رفت و آمد داشتند و يک روز درکنار من بودند، متوجه مي شدند که من چه شخصيتي دارم.ولي اين هم بخشي از زندگي است.من اينطوري هستم.»

ستاره پرتغالي در دفاع از خودش گفت:« من شيفته رقابت هستم وازباخت خوشم نمي آيد. مردم اين را به نحو ديگري تعبيرمي کنند. آنچه مرا ناراحت مي کند،اين است که دوست ندارم که مردم مرا جور ديگري ببينند.دوست دارم بتوانم با کساني که فکر مي کنند من خودخواهم حرف بزنم و به آنها کريستيانوي واقعي را نشان دهم.فکر مي کنم که آنها هم به چنين چيزي نياز دارند.»

او در ادامه به اين نکته اشاره کرده که گاهي آرزو مي کرده که کاش اينقدر  مشهور نبوده:« هرکجا که مي روي مردم تورا مي شناسند؛ گاهي وقتها دلم مي خواهد به خريد بروم و در رستوران مک دونالد غذا يا قهوه بخورم .آرزو مي کردم که کاش مشهور نبودم و مي توانستم اين کارها را بکنم.ولي الان مشهورم و بايد بااين شرايط کنار بيايم.»

رونالدو که در طول اين سه سال شاهد اهداي توپ طلا به مسي بوده، معتقد است که امسال هم مسي شانس اول کسب اين جايزه است:« اين براي من معناومفهوم زيادي دارد. اگر راجع به من و لئو حرف مي زنيد، من مي توانم همه چيز را مختصر و مفيد برايتان توضيح دهم و سعي کنم تا باهم بررسي کنيم که مسي در طول اين يک سال چه کارهايي کرده؛ کدام يک از ما پيروزي هاي بيشتري کسب کرده ايم؛ کدام يک بهتر بازي کرده و کدام يک قهرماني هاي مهمتري را به دست آورده. من نمي توانم بگويم که من شايسته کسب توپ طلاي امسال هستم ولي به نظر خودم در جايگاه خوبي قرار دارم.»

ستاره پرتغالي در تشريح شخصيت خودش گفت:« من مي توانم خودم را اين طور توصيف کنم: دوست دوستانم هستم. از باخت متنفرم. يک انسان روراست و صادقم و دوست ندارم که با افرادي که از آنها خوشم نمي آيد زياد معاشرت کنم. گاهي وقتها من چوب صداقت بيش از حدم را مي خورم.قطعا همين طور است . ولي اين هم بخشي از تعليم و تربيت من است.»

او در بخش پاياني صحبت هايش با اشاره به رابطه اش با مورينيو هم صحبت کرد:« رابطه من با مورينيو ايده آل است. من 100% نه...200% مطمئنم که او بهترين مربي دنياست. چون مورينيو شايستگي هر آنچه تا به حال در تمامي کشورها به دست آورده را دارد. او توانايي اش را در کشورهاي مختلفي به نمايش گذاشته و در تمامي ليگ ها به قهرماني رسيده. از نظر من بهترين مربي، بايد توانايي هايش را در تيم ها و درشرايط مختلف نشان داده واثبات کند.»




:: موضوعات مرتبط: نتایج زنده , ,
:: برچسب‌ها: رونالدو: مردم کريس واقعي را نمي شناسند ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: