رويانيان: براي خريدساموئل وحقيقي قرارداد امضا کرديم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: براي پيوستن ساموئل و حقيقي به پرسپوليس با مديران عامل استقلال و فجرسپاسي قرارداد امضا کرديم.


محمد رويانيان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ابتدا بايد اعلام کنم تا به الان به هيچ عنوان در مورد محمود ياوري، سرمربي فجرسپاسي حرفي نزده‌ام، چون ايشان بزرگ‌‌تر از بنده است و موسفيد فوتبال ما است اما متأسفانه آقاي ياوري چندين بار بر عليه من و باشگاه پرسپوليس صحبت‌هايي را انجام داده و من از ايشان که بزرگتر فوتبال ما هستند مي‌خواهم اين کار را نکند چون احترام ايشان هميشه بر من واجب است.

وي افزود: اما بحث اصلي در خصوص انتقال رضا حقيقي به پرسپوليس است. من با ايشان اصلا صحبتي در مورد پيوستنش به پرسپوليس نداشتم بلکه با جعفري مديرعامل فجر توافق کردم که اين انتقال انجام شود. حتي با او قرارداد هم بر سر اين انتقال با حضور چند شاهد امضاء کرديم، اما متأسفانه باز هم با برخي از مصاحبه‌ها عليه من و پرسپوليس مواجه شديم. باز هم به ايشان احترام مي‌گذارم و به او مي گويم که آقاي ياوري شما بزرگ فوتبال ما هستيد و ما هم شما را دوست داريم، اما متأسفانه کم لطفي‌هاي زيادي عليه ما مي شود. حفظ حرمت شما براي ما واجب است و من باز هم مقابل شما سکوت مي‌کنم.

رويانيان خاطرنشان کرد: طبق خواسته کادر فني و به خاطر 30 ميليون هوادار پرسپوليس براي آوردن حقيقي دست به کار شدم و همين تصميم هزينه هايي را برايم در پي داشته است. جا دارد از همين جا از جعفري مديرعامل فجر تشکري ويژه داشته باشم. او به خاطر تيمش و براي اينکه بازيکنانش در آرامش کامل باشند در اقدامي حرفه‌اي پيشنهاد مرا که مي‌توانست به تيمش کمک کند قبول کرد و حتي با من قرارداد بست. به نظرم اين موضوع بسيار حرفه اي بود. در خيلي از باشگاه‌هاي خارجي يا ايراني همين رفتارها انجام مي‌شود و دو تيم با يک توافق از يکديگر بازيکن مي‌گيرند.

رويانيان عنوان کرد: به نظرم جعفري با اين کار هم به حقيقي و هم به فوتبال شيراز خدمت کرد. آقاي ياوري بايد بداند اين تصميم حرفه‌اي جعفري هم حقيقي را بزرگ مي‌کند و هم به باشگاه فجر سپاسي کمک بزرگي خواهد کرد. درود بر جعفري که اينقدر براي رفاه حال تيمش تلاش و زحمت مي‌کشد اما من از ياوري که بزرگ فوتبال ماست گله دارم چون با اين دوگانگي هم باشگاه فجر و ما ضرر مي‌کنيم.

مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: هنوز بحث آمدن حقيقي به پرسپوليس منتفي نشده چون من با جعفري قرارداد امضاء کرده‌ام. حتي به خاطر حقيقي به آپيا جواب رد داديم ولي مي‌خواهند برخلاف قراردادمان عمل کنند و حقيقي مي‌گويد امسال نمي‌تواند به پرسپوليس بيايد. معلوم نيست چه چيزي به اين جوان گفته‌اند اما قرارداد من با جعفري مکتوب است و توافقات لازم انجام شده است.

وي افزود: نمي‌دانم در فوتبال ما چرا اينطور مي‌شود، من حتي با علي فتح الله زاده هم براي آمدن ساموئل به پرسپوليس قرارداد بسته‌ام و شرط ما اين بود که مابقي مبلغ قرارداد ساموئل را بدهم. الان هم با مديرعامل خوب و عاشق فجر سپاسي قرارداد امضا کردم، باز هم درود بر شرف جعفري مي فرستم چون دلش براي فجر سپاسي خيلي مي‌سوزد،متأسفانه الان روي مغز حقيقي رفته‌اند که دست به اين کار نزند و حتي خود اين بازيکن نيز سرگردان شده است.

وي در پايان خطاب به سرمربي فجر گفت: آقاي ياوري کم لطفي شما را فراموش مي‌کنم اما چون بزرگتر از من هستيد حرفي نمي‌زنم. من مثل تمام باشگاه‌هاي دنيا به هيچ عنوان تا قبل از اينکه با جعفري به توافق برسم با حقيقي حرفي نزدم و انتظار داشتم با من برخورد حرفه‌اي شود اما متأسفانه برخي مسائل را ديدم که اصلا شايسته نبود و حالا به يک باره مي‌خواهند همه چيز را عوض کنند.

مدير عامل پرسپوليس در پايان درباره مبلغ قرارداد حقيقي با پرسپوليس اظهار داشت: من با باشگاه فجر و مدير عاملش توافق کرده‌ام و راجع به مبلغ قرارداد حرفي نمي‌زنم چون حقيقي جوان براي من و هواداران پرسپوليس جايگاه خاصي دارد. اما متاسفانه برخي‌ها دوست ندارند او به پرسپوليس بيايد که انشاالله همه چيز حل مي‌شود




:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: