ياوري فردا جواب نهايي را مي دهد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

پاسخ مثبت حقيقي به پرسپوليسي‌ها


سرگروه تيم فوتبال فجرشهيدسپاسي شيراز، گفت: با توجه به شرايط موجود احتمال حضورم در پرسپوليس بسيار زياد است و محمود ياوري فردا(يکشنبه) نظر نهايي خود را به سرخپوشان مي دهد.


رضا حقيقي گفت:درحال حاضر براي مداواي پاي خود درتهران هستم تا تکليفم براي حضور در پرسپوليس مشخص شود.

وي ادامه داد: محمود ياوري سرمربي تيم فجر شهيد سپاسي قرار است فردا (يکشنبه) نظرنهايي خود را در خصوص انتقالم به پرسپوليس اعلام کند و من نمي توانم تصميمي در اين رابطه بگيرم.

سرگروه تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز، گفت: شخصا خيلي دوست دارم به پرسپوليس بروم و فکر مي کنم مسئولان باشگاه با حضور من در اين تيم موافق هستند.

وي تصريح کرد: با توجه به پيشنهاد مالي پرسپوليس به فجر فکر مي کنم فجر سپاسي و ياوري با اين انتقال موافقت مي کنند.

وي اظهار کرد: احساس من اين است که انتقالم به پرسپوليس قطعي مي شود و بايد پس از حضور در اين تيم خود را براي حضور در ترکيب اصلي تيم ملي ثابت کنم.

حقيقي در خصوص اينکه برخي ازبازيکنان آينده داري که به پرسپوليس آمده اند، پس از حضور در اين تيم افت کرده اند ، خاطرنشان ساخت: مطمئن باشيد اگر به پرسپوليس بيايم بهترين بازي هاي خود را براي اين تيم به نمايش مي گذارم.

وي در پايان اعلام کرد که مشکل خاصي با مديريت باشگاه پرسپوليس ندارد و اميدوار است که بتواند به اين تيم بپيوندد.




:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: