يشنهاد مربيگري تيم ملي راقبول نمي‌کنم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

 

دايي: پيشنهاد مربيگري تيم ملي راقبول نمي‌کنم


سرمربي تيم فوتبال راه آهن با اشاره به اتفاقاتي که پس از شکست تيم ملي برابر ازبکستان و بحث برکناري کادر فني تيم ملي مطرح شد، گفت: خوشبختانه تا به حال سرمربيگري تيم ملي به من پيشنهاد نشده. هر چند اگر هم پيشنهاد شود به هيچ عنوان قبول نمي‌کنم.


 

  علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل مس کرمان که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل سازمان ليگ برتر برگزار شد درخصوص اين بازي ضمن بيان مطلب فوق گفت: بازي سختي است زيرا مس در چند هفته گذشته نشان داده تيم خوبي را جمع وجور کرده و نتاج قابل قبولي را بدست آورده است.


به گزارش مهر، وي با اشاره به اينکه در اين بازي مهم بايد 3 امتياز ديدار خانگي را کسب کنيم، ادامه داد: با توجه به اينکه بازي قبلي را برده ايم سعي داريم در اين ديدار هم پيروز شده تا به جمع سه چهار تيم بالاي جدول صعود کنيم. در اين مدت هم از نظر بدني بازيکنان را آماده کرديم تا 3 امتياز را با انجام يک بازي خوب بگيريم.


وي ازغيبت پيروز قرباني و مهدي زارعي دو بازيکنش در اين ديدار خبر داد و در پاسخ به اين سوال که اين روزها بحث انتخاب مجدد دايي و قلعه نويي به عنوان سرمربي تيم ملي مطرح است و آيا اين پيشنهاد را مي پذيرد، تاکيد کرد: به هيچ عنوان اين مسئله و پيشنهاد را قبول نمي‌کنم خوشبختانه تا به امروز هم اين مسئله به من پيشنهاد نشده است.


دايي در ادامه با اشاره به اينکه باشگاه راه آهن سعي دارد آکادمي فوتبال که نامش مدرسه فوتبال نباشد را راه اندازي کند واستعداديابي را آغاز کند، تصريح کرد: من جزو مربياني هستم که هميشه به جوانان بها داده ام حتي زماني که در تيم ملي بودم. هرکس با جوانان کار کند نه تنها آسيب نديده بلکه سود مي برد. البته جوانان بايد کنار با تجربه ها بازي و تمرين کرده تا چيزهاي جديد ياد بگيرند اما من اين ريسک را مي کنم و هر بازيکن جواني که خودش را به من تحميل کند را به بازي مي‌فرستم.


وي در مورد جذب بازيکنان جديد در نيم فصل اظهار داشت: براي رفع نقاط ضعف بازيکن جديد جذب خواهيم کرد اما بازيکن چه ايراني چه خارجي بايد در تمرينات شرکت کند. من با سي دي و فيلم بازيکن نمي گيرم چون نمي خواهم اشتباه کرده و هزينه اضافه روي دست باشگاه بگذارم.


دايي اضافه کرد: به علت اينکه ليست مان پر است مجبوريم با برخي ها که قرارداد دوساله دارند ادامه دهيم اما چند نفر را کنار مي گذاريم. طبق صحبت‌هايي که با مديريت داشتم بعد از اين بازي برخي نفرات نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند و قطعا بازيکن جديدي جايگزينشان مي شود.


سرمربي راه آهن در پاسخ به اين سوال که انتخاب علي کريمي در اين سن به عنوان يکي از گزينه هاي بهترين بازيکن سال آسيا منطقي است، تصريح کرد: اين نشان دهنده قابليت فردي کريمي است که در اين سن و سال براي  چنين عنوان مهمي انتخاب مي شود. اميدوارم براي بار دوم اين مقام را به دست اورد زيرا موفقيت مهمي براي فوتبال ما است. انشاء الله ايشان هرچه زودتر مصدوميت را پشت سر گذاشته و در ليگ و تيم ملي شاهد حضورش باشيم.


خبرنگار ديگري در مورد انتخاب بنگر دراين فهرست واينکه آيا بهتر از بنگر کسي نبود سوال کرد که وي اينگونه پاسخ داد: من  جزو نفراتي که اين بازيکنان را را انتخاب کردند  نبودم و نمي دانم ملاکشان چه بوده است. به نظرم بنگر روزهاي موفقي را در سپاهان و ليگ قهرمانان آسيا پشت سر گذاشت و شايد ملاک انتخاب آن بازيها باشد.


وي در پايان با اشاره به اينکه بنگر را از لحاظ اخلاقي و رفتاري قبول داشت وانتخابش جزو بهترين هاي آسيا نابجا نبوده است، گفت: شايد سليقه مربيان تيم ملي امروز انتخاب بنگر نيست اما از لحاظ فني استحقاق اين انتخاب را داشته است. به نظرم او مي تواند امروز هم به فوتبال کمک کند و اگر در ايران سه دفاع وسط خوب داشته باشيم يکي از آنها بنگر است.




:: موضوعات مرتبط: نتایج زنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: