علي کريمي: راي من هم بازيکن کره‌اي بود ... ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

علي کريمي: راي من هم بازيکن کره‌اي بود


علي کريمي گفت: اگر خودم هم راي مي‌دادم بازيکن کره‌اي را انتخاب مي‌کردم.


 

علي کريمي پس از آنکه به عنوان بهترين بازيکن سال آسيا معرفي نشد در اين باره گفت: لي کئون هو بازيکن بسيار خوبي است. او بازي‌هاي خوبي براي تيم ملي کره جنوبي و تيم اولسان هيونداي کشورش انجام داد و همراه با اين تيم قهرمان آسيا هم شد. کسب اين عنوان را به او تبريک مي‌گويم.

به گزارش ايسنا،کريمي در پاسخ به اين سوال مبني بر اينکه آيا پيش‌بيني انتخاب بازيکن کره‌اي را مي‌کردي گفت: ديروز هم گفتم همين که جزو بازيکن کانديداي اين عنوان قرار گرفتم برايم افتخاري در زندگي ورزشي‌ام خواهد بود. قرار گرفتن جزو سه کانديداي بازيکنان برتر آسيا در سال 2012 در خاطره‌ام مي‌ماند و از اين بابت بايد خدا را شکر کنم.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه اگر خودت مي‌توانستي راي بدهي به چه بازيکني راي مي‌دادي گفت: قطعا به بازيکن کره‌اي راي مي‌دادم.

بهترين بازيکن سال آسيا در سال 2004 در پاسخ به سوالي در واکنش به اينکه بسياري از مردم انتظار انتخاب شدن شما را داشتند و اکنون چه پيامي خطاب به آن‌ها داريد اظهار کرد: اول از تمام آن‌ها تشکر مي‌کنم که من را دعا کرده و مورد حمايت‌شان قرار دادند بويژه از ايراني‌هاي مقيم مالزي تشکر مي‌کنم که هم در فرودگاه و هم اينجا لطف زيادي به بنده داشتند. اميدوارم بتوانم محبت‌شان را جبران کنم.

کريمي درباره انتخاب فدراسيون ايران به عنوان بهترين فدراسيون سال آسيا نيز گفت: به علي کفاشيان و فدراسيونش تبريک مي‌گويم از الان بايد همه دست به دست هم بدهيم و او را کمک کنيم تا نتايج بهتري براي فوتبال ايران رقم بخورد. در اين مراسم ديديم که ژاپن تمام عناوين را درو کرد. اميدوارم روزي برسد که ايران اکثر عناوين را به دست آورد.

اين بازيکن در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره راهيابي تيم ايران به جام جهاني 2014 برزيل گفت: صعود به جام جهاني مشکل است اما غير ممکن نيست. تيم ايران شرايطي دارد که بايد تلاش زيادي داشته باشد که بتواند به جام جهاني راه پيدا کند. ما بايد در بازي‌هاي آينده نتايج بهتري نسبت به قبل کسب کنيم و امتيازهاي از دست رفته را به دست بياوريم. قطعا تنها با صعود به جام جهاني مي‌توانيم پاسخ محبت مردم را داده و دل آن‌ها را شاد کنيم.

 

 





:: موضوعات مرتبط: نتایج زنده , ,
:: برچسب‌ها: علي کريمي: راي من هم بازيکن کره‌اي بود , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: