دايي اسطوره تمام نشدني پرسپوليس است ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

 

دايي اسطوره تمام نشدني پرسپوليس است


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: هيچ مشکلي با علي دايي ندارم چون او اسطوره تمام نشدني باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران است.


 

محمد رويانيان پس از مراسم افتتاحيه دانشگاه علمي کاربردي پرسپوليس در مصاحبه با دوربين هاي تلويزيوني درباره اختلافش با علي دايي اظهار داشت: خدا مي‌داند من با هيچکدام از پيشکسوتان پرسپوليس دشمني ندارم. من علي دايي را که اسطوره باشگاه پرسپوليس است، دوست دارم و خواهم داشت، او براي تيم ملي ما و پرسپوليس زحمات زيادي کشيده و اگر حرفي هم در مورد او زدم تمام شد و رفت. مگر چند علي دايي در اين فوتبال ايران و آسيا داريم. به همين دليل براي او هميشه از صميم قلب آرزوي سربلندي و موفقيت دارم و انشاءالله بتوانم در عرصه مربيگري‌اش مثل هميشه موفق و مؤيد باشد.

به گزارش فارس،وي در مورد تعاملش با تيم‌هاي اروپايي نيز گفت: من عاشق رئال مادريد هستم. اصلا سعي مي‌کنم هر تيمي که قرمز مي‌پوشد و برخي اوقات سفيد با آن تعامل برقرار کند. دور جهان مي‌گردم و هر جايي که تيم قرمز باشد، سعي مي‌کنم بارها رابطه فوتبالي برگزار کنيم.

رويانيان ادامه داد: بالاخره اين گونه کارها مسئله کوچکي نيست و مطمئن باشيد موضوع رئال مادريد و منچستر بسيار دقيق و موشکافانه مورد بررسي و سپس تصميم به همکاري گرفته شده‌ است. سعي مي‌کنيم پاي تيم‌هاي بزرگ اروپايي را به فوتبال ايران باز کنيم تا به فوتبال ملي کمک شود.

وي در خصوص بازي مقابل تراکتورسازي نيز گفت: از ژوزه خواستم براي رسيدن به صدر جدول هر کاري را که لازم است انجام دهد. خوشبختانه در نيم فصل مانند ابتداي فصل در جذب بازيکن خوب وارد عمل شديم و با اضافه کردن حقيقي به هدف خود نزديک‌تر شديم. در چند روز آينده نيز خبرهاي خوب در انتظار پرسپوليس است. خبرهايي که شايد خيلي‌ها را به تعجب بياورد، اما اين کارها را قطعا انجام خواهم داد.

رويانيان در خصوص انتخاب فدراسيون فوتبال به عنوان برترين آسيا نيز گفت: اين اتفاق را به تمام فدراسيون تبريک مي‌گويم و اميدوارم که فوتبال ما مسافر جام جهاني باشد. بايد قبول کنيم که AFC اين انتخاب را کرده و به مسائل ديگرش توجهي نداشته باشيم.

وي در پايان درباره پيشنهاد به بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: اول فصل مي‌گفتند که بازيکنان ميلياردي مي‌گيريم اما مي‌بينيد که هر بازيکني را که گرفتم به اندازه دو برابر، خواستار خريد آنها هستند، اما من اين بازيکنان شش دانگ را مفت از دست نمي‌دهم و سعي مي‌کنم تصميم‌هايي بگيرم که به تيم ضربه وارد نکنم خودمان دو جام، مانند حذفي و ليگ برتر را در پيش داريم که مي‌خواهيم دل هواداران را شاد کنيم. بالاخره جذب اين بازيکنان نيز با برنامه بوده و من از همان قبل به فکر امروز بودم که تيم‌هاي باشگاهي بزرگ اروپا از ما درخواست بازيکناني را کنند که به آنها کمک شود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: