خداحافظی اشجاری از سپاهان ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

اشجاري اعلام كرده به يكي از تيم‌هاي بالانشين جدول ليگ ملحق خواهد شد

حسن اشجاری سپاهان
ok

سایت گل- مدافع چپ سپاهان به علت آنچه مشکلات شخصی اعلام شده به صورت توافقی از جمع طلایی پوشان اصفهان خداحافظی کرد.

حسن اشجاری به علت برخی مشکلات شخصی و خانوادگی با مذاکره و توافق با مدیران باشگاه سپاهان از این تیم خداحافظی کرد.

حسن اشجاری مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی در این باره گفت: به دلیل مشکلات شخصی که داشتم، با مسوولان باشگاه سپاهان صحت کردم و آقای رحیمی مدیر عامل باشگاه لطف کرد و برای حل مشکلاتم، رضایتنامه مرا صادر کرد و از سپاهان جدا شدم،. با چند تیم صحبت کرده‌ام و تیم جدیدم تا آخر هفته مشخص می‌شود.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد کادر فنی سپاهان این بازیکن را نخواسته اما اشجاری می‌گوید: من هیچ مشکلی با آقای کرانچار نداشتم و در تمام بازی‌ها برای سپاهان بازی کردم و بحث جدایی‌ام از سپاهان بحث فنی نبود بلکه به خاطر مشکلات شخصی از این تیم جدا شدم.

اشجاری در پایان گفت: حضور در سپاهان برای من خیلی خوب بود چون با این تیم قهرمان ایران شدم اما مجبور شدم به دلیل مشکلات شخصی از این تیم جدا شوم چون نمی‌توانستم در اصفهان بمانم





:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: