رويانيان در واکنش به تعويق بازي داماش واستقلال ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

رويانيان ادامه داد: چنين اقدامات متناقضي، چه معنايي دارد؟ آيا اين به معناي يک بام و دو هوا نيست؟ به نظر من فوتبال ما به خاطر همين تصميم‌هاي متناقض، سليقه‌اي و غيرحرفه‌اي  است که پيشرفت نمي‌کند. آن‌چه روي مي‌دهد مصداق کامل ناعدالتي و حق را ناحق کردن است.


مدير عامل پرسپوليس در ادامه با اشاره به تعويق بازي داماش - استقلال و عدم توجه به دستور مسوولان سازمان ليگ تصريح کرد: من کاري به مسائل استقلال ندارم. حرف من درباره پرسپوليس است. اينکه چرا با پرسپوليس هم برخورد مشابهي صورت نمي‌گيرد. به عنوان مدير عامل پرسپوليس ناچار به دفاع از حق پرسپوليس و هواداران هستم. اگر پاي تيم ديگري هم در ميان بود، باز هم اين حرف‌ها را مي‌زدم.


وي اظهار داشت: خوب به ياد دارم در زماني که اجلاس سران عدم تعهد در تهران برپا بود و ما براي سفر به اهواز، مشکل پرواز داشتيم به سازمان ليگ گفتيم امکان تهيه بليت نيست و خواستيم بازي را دو، سه روز عقب بيندازند ولي مسوولان محترم سازمان ليگ در مصاحبه‌هاي خود گفتند؛ تيم پرسپوليس با قطار يا اتوبوس به اهواز برود، حال فاصله تهران تا اهواز کجا و فاصله تهران تا رشت کجا؟ در اين بخش هم دوباره تصميم متناقض گرفته شد و بازي استقلال عقب افتاد تا شرايط سفرشان فراهم شود. اين اتفاقات در شرايطي روي مي‌دهد که ما اتفاقات سال گذشته مبني بر تغيير ناگهاني زمان دربي جام حذفي را از ياد نبرده‌ايم. اينکه چگونه به ناگاه تاريخ بازي عوض شد تا پرسپوليس با خيل مصدومان و محرومان راهي آن مسابقه شود.


رويانيان در پايان افزود: حرف براي گفتن بسيار است و آنها را در جاي خود مطرح مي‌کنم چون به منافع خودم فکر نمي‌کنم و موظف به دفاع از حق پرسپوليس هستم و آنچه که براي همه ملموس است را بيان خواهم کرد.


 




:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: