زايد: ژوزه مرا باور ندارد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

نمي‌دانم و فکر نمي‌کنم که اين مسئله درست باشد اما مي‌دانم که بايد گل بزنم. بايد با بازيکناني مثل هادي نوروزي، قاضي و کاظميان براي بازي کردن رقابت کنم به همين دليل نياز دارم که در تمرينات سخت تلاش کنم. چنين رقابتي بايد وجود داشته باشد و مشکلي در اين باره ندارم. من در تمرينات و بازي‌ها شرکت مي‌کردم اما از زمان حضور ژوزه درمسابقه‌اي به ميدان نرفته‌ام و اين براي يک بازيکن بسيار سخت است. شما نياز داريد که مربي به شما اعتماد داشته باشد. پيش از اين دنيزلي به من اعتماد داشت و حتي توانستم در بازي‌هاي مقابل استقلال و الشباب 3 گل بزنم و پس از چند هفته دنيزلي واقعا به من اعتقاد پيدا کرد؛ از من خوشش آمد و روابط خوبي با هم داشتيم اما فکر مي‌کنم ژوزه من را باور ندارد. فوتبال همين است يک مربي تو را باور دارد و ديگري هيچ اعتقادي به تو ندارد.


 • برخي از هواداران نگران هستند که تو به استقلال بپيوندي، آيا اين امکان وجود دارد؟ 


بايد درباره همه‌چيز فکر کنم. هواداران پرسپوليس هميشه از من حمايت کرده‌اند و من هم هميشه تلاش کردم انتظارات آنها را برآورده کنم.


• آيا با رويانيان ملاقات خواهي کرد؟


احترام زيادي براي رويانيان قائلم، او به من باور داشت، مرا به پرسپوليس آورد و به من فرصت داد. رويانيان مرد خوبي است و رابطه خوبي با او دارم اما او به ايتاليا سفر کرده و به همين دليل نمي‌توانم با او ملاقات کنم.


• آيا منتظر بازگشت او مي‌ماني؟


نمي‌دانم اما براي ملاقات با او به اينجا آمده بودم. هنوز هم ارتباط خوبي با او دارم.


• آيا پيغامي براي هواداران پرسپوليس داري؟


از همه آنها به خاطر تمام چيزهايي که به من دادند تشکر مي‌ کنم. اميدوارم که يک روز شايد 6 ماه، يک سال يا 3 سال بعد به باشگاه برگردم، براي اين تيم بازي و بتوانم گلزني کنم. گل زدن در ورزشگاهي که تماشاگران پرسپوليس در آن حضور دارند، بسيار خوب است، اين تجربه را داشتم و دوست دارم باز هم تکرار شود.


• بنابراين اميدواري که يک بار ديگر مرد دربي‌ها شوي؟


اميدوارم.


 




:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: