پولادي: هواداران بدانند بازيکنان مقصر نيستند ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

      مهرداد پولادي پس از نيمکت‌نشيني در پرسپوليس در گفتگويي اظهار داشت: بدون شک نيمکت‌نشيني يک بازيکن با تشخيص کادر فني است و اين در اختيار يک مربي است که از کدام بازيکن استفاده کند يا به کدام بازيکن به خاطر مسائل فني و حتي لجبازي بازي ندهد. من هميشه به تصميمات مربيان احترام گذاشتم.


وي افزود: اما درباره نتايج يک تيم هم بايد مربي پاسخگو باشد، همان طور که ترکيب يک تيم را مي‌چيند.


به گزارش فارس، پولادي تاکيد کرد: اما بحث اصلي و حرف من با مردم و هواداران با شخصيت باشگاه پرسپوليس است، ما بايد با هواداران روراست باشيم و نمي‌توانيم آنها را گول بزنيم.


يک نيم‌فصل گفتيم همه چيز بهتر مي‌شود، شرايط عالي مي‌شود، همه چيز خوب مي‌شود اما بهتر که نشد، هيچ؛ متأسفانه بدتر هم شد. به نظرم براي پرسپوليسي که در 17 بازي 21 امتياز مي‌گيرد بايد فاتحه اين پرسپوليس را خواند. ما در 4بازي يک امتياز گرفته‌ايم و متأسفانه هميشه در زمين چشم به اتفاقات داريم تا يک ضربه کاشته، سانتر بلند و کارهاي فردي يک بازيکن باعث شود که به گل برسيم.


پولادي خاطرنشان کرد: تيمي که هميشه دفاع مي‌کند و فقط دلخوش به ضد حمله است و موقعيت گلزني و بازي زيبا ارائه نمي‌کند، بايد فاتحه آن تيم را خواند، حالا چه پرسپوليس باشد و يا تيم ديگر. در 7سال اخير پرسپوليسي که در حال حاضر دور هم جمع شده بي‌نظير است. حضور 10 ملي‌پوش و بازيکناني که در حد تيم ملي هستند.


 بازيکن ملي پوش پرسپوليس تأکيد کرد: هواداران بدانند بازيکنان مقصر اتفاقات اخير پرسپوليس نيستند، مهم اين است که به چه شکلي از اين بازيکنان که هر کدام در تيم خود موثر و تأثيرگذار بوده‌اند استفاده شود. دوست ندارم بگوييد که پولادي نيمکت نشين است و اين صحبت‌ها را مي‌کند، بلکه بايد با هواداران و مردم روراست باشيم. 


وي در پاسخ به اين سؤال که فکر نمي‌کني به دليل حمايت از علي کريمي، ژوزه با تو لجبازي مي‌کند، گفت: مهم نيست، اگر دوباره زمان به عقب برگردد اين را بدانيد بهتر و بيشتر از علي کريمي که قلبا دوستش دارم حمايت خواهم کرد و پشت او مي‌ايستم. من علي کريمي را دوست دارم و اگر به جز ايشان بازيکن ديگري بود شايد آن بيانيه‌ و حمايت را نمي‌کردم اما قضيه علي‌آقا با سايرين جدا است.


پولادي در پاسخ به سؤال ديگري که با اين شرايط قصد جدايي از پرسپوليس را داري يا خير، گفت: اول اين را بگويم؛ دست تک‌تک هواداران درد نکند که به من لطف داشتند. آرزوي هرکسي و حتي خودم پوشيدن پيراهن بزرگ پرسپوليس است. در پرسپوليس اگر تدارکات اين تيم هم باشي يک افتخار بزرگ است. چون خدمت به اين تيم و هوادارانش براي يک بازيکن افتخاري بزرگ خواهد بود. من دوست دارم به تيم محبوبم کمک کنم و خدا آن روز را نياورد که بخواهم ناخواسته تيم را به حاشيه ببرم. چون اصلاً دوست ندارم وارد اين اتفاق شوم، اگر به خاطر باشگاه بزرگ پرسپوليس و دو عزيز ديگر نبود خيلي زودتر اين حرفها را به زبان مي‌آوردم.


وي افزود: من دوست دارم به پرسپوليس کمک کنم اما اگر شرايط تغيير کند با تمام وجود براي تيمم و قراردادي که امضاء کرده‌ام جان مي‌دهم، در غير اين صورت در نهايت شش ماه ديگر در خدمت پرسپوليس هستم و براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.


هافبک قرمزپوش در خصوص تشويق‌هاي بي امان هواداران پس از باخت مقابل تراکتورسازي و شعار عليه برخي از بازيکنان به عنوان بي‌غيرت نيز گفت: از روزي که به پرسپوليس آمده‌ام هواداران هميشه يار و پشتوانه من بوده‌اند و هميشه دوست داشته‌ام در يک جايي محبت‌هاي آنها را جبران کنم. محبت‌هاي بي‌شماري که اميدوارم در ليگ قهرمانان آسيا بخشي از آنها جبران کرده باشم اما هواداران عزيز ما بدانند که فقط بازيکنان مقصر اتفاقات نيستند و اصلاً‌ اگر بخواهم همه چيز را براي شما بشکافم بازيکنان بي تقصيرند و هر چي از دستشان بر آمده براي پرسپوليس به نمايش گذاشته‌اند و مشکل کسان ديگري هستند.


وي در پايان خاطرنشان کرد: در صورتي که همين بازيکنان نبودند، تا همين الان هم نمي‌توانستيم از 17 بازي 21 امتياز کسب کنيم. هواداران بدانند ما در نيم فصل اول بسيار بد بوديم و اگر اين بازيکنان نبودند نمي‌دانم چه اتفاقاتي براي تيم پرسپوليس مي‌افتاد. من هم خوشبختانه پيشنهادهايي خارجي و حتي داخلي دارم اما بايد ببينم در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد. ما داشته‌هاي خودمان را با توجه به اينکه قلب‌مان براي پرسپوليس مي‌تپد به نمايش گذاشتيم و مطمئن باشيد اين تيم با اين مهره‌ها اگر نبودند چه بسا که نتايجي که تا الان به دست آمده بدتر مي‌شد.


 

 




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: