علی‌عسگری: در پرسپولیس می‌مانم اما باید حقم را بدهند ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
Hamid Aliasgar
ok

سایت گل- جوان اول سابق پرسپولیس در سال های گذشته امسال بدشانس بوده و البته کمی نامهربانی دیده تا در ترکیب تیمش چندان به  بازی گرفته نشود.حمید رضا علی عسگری که از مطرح شدن نامش در لیست مازادی که باگمانه زنی رسانه ها  منتشر شده شاکی است و درباره خودش ،پرسپولیس و کم بازی کردنش حرف های خوبی دارد.
ظاهرا باخت به تراکتورسازی بد جوری برای پرسپولیس گران تمام شده و تیم  را دچار بحران کرده؟
از چه لحاظ؟
همین که مانوئل ژوزه در خطر برکناری است و برخی مصاحبه ها از سوی بازیکنان نشان می دهد شرایط جالبی بر تیم حکمفرما نیست.
ببینید،یک باخت هیچ وقت باعث این اتفاقات نمی شود.حتما از قبل یک چیزی بوده که الان اینطور به بیرون فوران زده .متاسفانه ما در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و هیچ کس نمی تواند این را انکار کند .تیمی که این همه مهره دارد نتیجه نگرفته  و اتفاقاتی افتاده  تا اینطور شود اعم از بدشانسی.من 6 سال است که درپرسپولیس هستم  و این یکی از بهترین تیم هایی است که داشته ایم اما نتیجه نگرفتن این تیم برای من خیلی عجیب بود.بازیکنان ما جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند.ما در سال های قبل با بازیکنان کمتر نتایج بهتری گرفته بودیم و حالا باید ببینیم مشکل کجاست.خدا را شکر آقای رویانیان در این چند وقتی که به فوتبال آمده چیزهای خوبی متوجه شده و حالا باید ببینند مشکل از کجاست.
از مصاحبه های بازیکنان پرسپولیس که گفته اند نه خودشان و نه مدیریت باشگاه تقصیری ندارند اینطور برمی آید که همه تقصیرات بر گردن کادر فنی است؟
من نمی خواهم همه تقصیرات را گردن کادر فنی بیاندازم. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد صد در صد همه مقصرند چون نه بازیکن است که می برد نه بازیکن است که می بازد.مجموعه ای از بازیکنان هستند که بازی می کنند  اما در یک مسابقه شرایط فرق می کند.بازیکن وظیفه به انجام رساندن کار تیم را دارد و باید کارش راخوب انجام دهد. ما از نظر فنی بازیکنان سطح بالایی دارم که همگی قوی هستند.این حرف من نیست ،حرف تجربه لیگ است که بازیکنان پرسپولیس بهترین های لیگ هستند .اصلا نمی شود گفت بازیکنان بدی داریم و باید ببینیم مشکل از کجاست .من هم نمی گویم فقط سرمربی مقصر است  و بازیکنان مشکلی ندارند اما درصد تقصیرات فرق می کند. یک درصدی مربوط به بازیکن است، یک درصد مدیدریت، یک درصدی سرمربی و کادر فنی و یکی درصدی هم هوادار.من هوادار را هم جزو باشگاه می‌دانم.
به نظر می رسد مانوئل ژوزه بین بازیکنان پرسپولیس چندان محبوب نیست.این مساله را تایید می کنی؟
فکر می کنم درباره این موضوع حرف نزنم بهتر است.
اما اگر رابطه سرمربی و بازیکنش خوب نباشد باید منتظر عواقب منفی اش در تیم و نتایج بود؟
الان من هر حرفی در این باره بزنم برداشت منفی از آن می شود.برداشت ها هم متفاوت است .حالا این مربی چون من را یک بار اخراج کرده  به شخصه نمی توانم نظری بدهم.
حالا فکر می کنی تغییرات در کادرفنی و آمدن گل محمدی جای ژوزه می تواند راهگشا باشد؟
نمی دانم.باید ببینیم در این چند روز شرایط تیم چطور می شود. گل محمدی هم مربی خوبی است اماباید منتظر باشیم و ببینیم در این چند روز چه اتفاقاتی می افتد.
بگذریم.از خودت بگو و چرا امسال اینقدر کم بازی کردی؟
خب من امسال در ابتدای فصل در اکثر بازی ها فیکس بودم  و بازی کردم اما چند هفته قبل از اینکه اخراج شوم یک مرتبه به من بازی داده نشد و از شرایط بازی کردن دور شدم.اتفاقا آن موقع خوب کار می کردم.
چه اتفاقی افتاد که اخراج شدی؟
نمی خواهم درباره اش بحث کنم که چه اتفاقاتی افتاد یا نیافتاد.صحبت هایی شد و من 16-15 روز اخراج شدم .بعد از اینکه به تمرینات برگشتم در بازی با سپاهان به میدان رفتم و لیگامنت مچم پاره شد.در آن بازی با لیگامنت پاره 40 دقیقه بازی کردم .این مصدومیت یک ماه و اندی من را از تمرین و بازی دور کرد و با توجه به اخراجم بیشتر از دو ماه بیرون بودم.این مساله باعث عقب افتادگی ام شد .بعد از آن هم یک مدتی طول کشید تا بدنم آماده بازی شود.
یعنی معتقدی بدشانسی آوردی که بازی نکردی  و مانوئل به تو اعتقاد داشت؟
نمی دانم بگویم اعتقاد دارند یا نه .کلا شرایط امسال شرایط خاصی است  و نمی شود خیلی با قاطعیت حرفی زد.
اتفاقا در این بازی هایی که به میدان رفتی  در پست خودت بازی نکردی.درست است؟
بله در بازی با سپاهان هافبک میانی بودم و در دیدار با تراکتورسازی هافبک دفاعی.
خب این به ضررت نیست؟
چرا ،خب به هر حال لقب آچار فرانسه پشت سرم هست  و چه می شود کرد.وقتی مربی می خواهد باید بازی کرد .شاید هم مربی به لحاظ فنی در آن پست قبولم دارد  که مرا بازی می دهد.
بعد از مطرح شدن حضور 4 بازیکن در لیست مازاد نیم فصل  در برخی گمانه زنی ها نام تو هم مطرح شده بود اما باشگاه حضور تو و سه بازیکن دیگر در این لیست را تکذیب کرد.
من که در تیم هستم و فکر نمی کنم در لیست مازاد باشم.چنین حرفی هم نبوده  اما متاسفانه شنیدم یکی از روزنامه ها گمانه زنی کرده بود.به نظر من در آن روزنامه آدم های درستی کار نمی کنند .بحث اخراج من هم در این روزنامه مطرح شد  و آنها می خواستند با این اخبار شماره های بیشتری از روزنامه شان را بفروشند.اینکه بیایند هر دروغی بگویند درست نیست .می شود گفت نامردی است.اصلا حرف دروغ زدن کار قشنگی نیست.
مدتی اعلام شد از باشگاه فجر سپاسی پیشنهاد داری .درست است؟
ظاهرا پیشنهادی داده بودند که باشگاه قبول نکرد.
حالا در پرسپولیس می مانی یا اینکه نیم فصل دوم برای تیم دیگری بازی می کنی؟
مطمئن باشید صد در صد جایم را می گیرم .اگر به خودم اعتماد نداشتم جدا می شدم  ولی من در شرایطی بازی کردم که جوان بودم و موفق شدم جایم را بگیرم.همین که من بازی کردم وچند نفر من را شناختند اعتماد به نفس بیشتری به من می دهد  تا جایم را دوباره بگیرم .البته تلاش من نباید طوری باشد  که من فقط تلاش کنم و حقم را ندهند وهمه می گویند حق گرفتنی است اما من می گویم خیلی مواقع  حق دادنی است.امیدوارم که حقم را بگیرم و مطمئنم به ترکیب اصلی می رسم.
راستی تو باسابقه ترین بازیکن پرسپولیس هستی.چرا نشده که تا حالا بازوبند کاپیتانی را ببندی؟
خودم خیلی دنبال این قضیه نبودم.به هر حال سعی می کنم احترام بزرگتر ها را حفظ کنم.کاپیتان اول ما آقای مهدوی کیاست و در مدتی که آقای کریمی نبوده جواد کاپیتان دوم بوده و محمد نوری کاپیتن سوم.البته سابقه من از نظر حضور در پرسپولیس از همه بیشتر است .من سال ششمی است که در پرسپولیس هستم و مثلا آقای مهدوی کیا که 15 سال پیش در پرسپولیس بوده  از نظر حضور درپرسپولیس 5-4 سال در این تیم بوده  در حالی که من 6 سال پیاپی  بودم اما چون جوان هستم جسارت نکردم تا بازوبند راببندم و می خواهم خود باشگاه  و مربی هر وقت که تصمیم گرفتند بازوبند را به من بدهند.من باید احترام افراد را حفظ کنم چون فقط سن نیست.محمد نوری چهارمین سال حضورش در پرسپولیس را پشت سر می گذارد یاجواد سابقه خوبی در پرسپولیس دارد .شاید خیلی درست نباشد که  من کاپیتانی را بخواهم چون  این بازیکنان هم سن شان بیشتر از من است هم سابقه بازی کردن شان در لیگ برتر .منطقی است که آنها کاپیتان باشند.
حرف پایانی؟
چیز خاصی نیست اما شیطنت برخی روزنامه ها آدم را اذیت می کند و چاره ای جز سکوت برای ما نمی ماند.




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: