مورینیو: می توان یک کتاب کمدی 200 صفحه ای درمورد بالوتلی نوشت ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
Jose Mourinho and Mario Balotelli, Inter Mailand, Serie A
Getty

سایت گل- ژوزه مورینیو، همیشه آن شخصیت جدی اش را بروز نمی دهد، گاهی وقتها هم شخصیت شوخ طبع آقای خاص از پشت ظاهر جدی اش خارج شده و خودی نشان می دهد. نمونه ای از این روی خوش مورینیو را در گفتگوی او در دفتر آقای خاص در والدبباس با سی ان ان می بینیم که علاوه بر صحبت در مورد مسائل روز تیمش، به مسائل بامزه ای هم پرداخته که یکی از این موضوعات، ماریو بالوتلی است.

مورینیو در این گفتگو درمورد بالوتلی به این نکته اشاره کرد که می تواند کتاب 200 صفه ای کمدی ای راجع به بالوتلی بنویسد و دراین باره گفت:« می توان یک کتاب 200 صفحه ای در مورد دوسالی که من در اینتر در کنار بالوتلی بودم، نوشت. این کتاب یک درام نخواهد بود و یک کتاب کمدی است؛ چون بالوتلی یک پسر بامزه است.»

مربی کنونی رئال در ادامه به اتفاقی که در جریان سفر اینتر به خانه روبین کازان رخ داده بود اشاره کرد و گفت:« دقیقا آن شبی که در کازان مستقر شده بودیم را به یاد دارم. در جریان آن بازی نمی توانستم روی مهاجمان ثابت تیمم حساب باز کنم. نه میلیتو و نه اتوئو؛ ماریو هم در دقیقه 43 بازی یک کارت زرد گرفت. 14 دقیقه از 15 دقیقه بین دو نیمه را با حرف زدن با ماریو در رختکن تیم گذراندم و از او درخواست کردم که با کسی درگیر نشود و کسی را لمس نکند؛ کسی را تحریک نکند و اصلا به داور اعتراض نکند و در دقیقه اول نیمه دوم بود که او با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.»

 

او به علاوه به این نکته اشاره کرد که روبرتو مانچینی مربی ایده آلی برای این ستاره جوان ایتالیایی است و می تواند بهترین بازی ممکن را از بالوتلی بگیرد.

مورینیو همچنین هشدار داد که اگر این بازیکن 22 ساله زیر نظر مانچینی موفق نشود، بعید است بتواند از تمام پتانسیل فوتبالی اش بهره ببرد. او در این باره گفت:« مانچینی اولین مربی حرفه ای بالوتلی، حتی قبل از من بود. پس قطعا احساس مانچینی به بالوتلی، حتی بیشتر از احساسی است که من به ماریو دارم.»

آقای خاص ادامه داد:«ماریو وقتی 18 ساله بود با مانچینی کار می کرد و وقتی 20 سال داشت، شاگرد من بود. الان او 22 ساله است. پس طبیعات رشد کرده و بازیکن بامهارت تری شده است. من اخیرا با او تماشی نداشته ام ولی خوشحال می شوم که با او درارتباط باشم. روبرتو ، ماریو را خوب می شناسد،هر دویشان با یک زبان حرف می زنند واز وقتی که ماریو یک پسر بچه بود، او را می شناخته. اگر او در تیم روبرتو موفق نشود، بعید است که بتواند در تیم دیگری به موفقیت برسد. ولی من امیدوارم که بالوتلی موفق باشد؛ چون یک بازیکن با مهارت است.»





:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: