دنیزلی به پرسپولیس برنخواهد گشت ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
محمد رويانيان
ok

سایت گل -  محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه ورزش و مردم است تا به سئوالات بهرام شفیع مجری این برنامه پاسخ دهد. در این پست با حداقل زمان جملات  مهم رویانیان را منتشر خواهیم کرد.

* دنیزلی مهره مار دارد . من به او علاقه دارم اما او به ما بدهکار است و قرار بود بخشی از پولی را که به او داده ایم پس بدهد. ایشان مشکلات مریضی خانواده اش همچنان برقرار است . چهارشنبه وکیل ما پیش او بود و او باز بعد از مذاکره این بار بهانه مریضی برادر خانمش را اورده.

*متاسفانه سرمربی کشی در پرسپولیس رسم شده است.من خیلی مقاومت کردم ولی نشد. من همیشه حمایت کردم اما نشد. نظر هواداران و پیشکسوت ها این بود که ایشان برود. ما هم از بازی تراکتور راضی نبودیم و خق ما بود حداقل در نیم فصل تک رقمی بشویم. ایشان هم بعد از بازی تراکتور با وجود درخواست من رفت پرتغال و جلسه را تشکیل دادیم تا حرف هایمان را به او بزنیم اما ایشان در کمیته فنی هم نیامد.

 


* آقای مانوئل شخصیت بزرگی است و من او را از کی روش برتر می دانم. اما اینجا شکست خورد. گاهی این طور می شود. ایشان باید بپذیرد اینجا موفق نبوده و این عدم موفقیت در پرسپولیس تبعات دارد. من جلسه ای با ایشان گذاشتم  و با هم حرف زدیم. من در این جلسه از ایشان خیلی بیشتر خوشم آمد. همه ما در این روزها ضرر کرده ایم . ایشان گفت من اهل دعوا نیستم ولی  برگشت من شاید کسل کننده باشد. ایشان گفت پذیرفته که موفق نبوده .ژوزه احترامش برای ما واجب است  ومن هنوز به امید توافقی برای پایان کار  هستم .  امشب شش بعد از ظهر دوباره قراری داریم برای قطع همکاری با دستیارهایش . گفتم که اگر ژوزه بخواهد بماند ما شرایطی داریم.

*من که آمدم پرسپولیس آقای استیلی سرمربی بود. تنها کسی که چند ماه است آمده و یک ریال پول نخواسته اوست. او مربی ما بود اما از سکو ها نگذاشتند. بنابراین دنیزلی محبوب را اوردم اما از پس پرده ایشان شکست خورد. دنیزلی را برداشتیم و مانوئل را آوردیم که رنکینگ اش بالاتر از دنیزلی است. ایشان را هم سکوها و همپشت پرده نگذاشتند. ما در پرسپولیس خیلی حاشیه داریم. من در زنگی ام جایی به این پیچیدگی ندیده ام. جریاناتی هست که نمی خواهند پرسپولیس موفق بشود. بی تعارف. من دقیق این جریان ها را می شناسم. ولی علاجش گفتنش نیست چون فضا بدتر می شود. مثلا من نمی دانم چرا از زمانی که من آمدم سعی می کنند زاویه ایجاد کنند. یک عده می روند توی مغز بازیکن و یک عده با پولشان  می خواهند مرا خراب کنند.

* من یک سرباز کوچکم. نوشته اند من می خواهم در انتخابات شرکت کنم ... بابا من چه کار دارم به آن بالاها؟ چرا دروغ می نویسید؟ من که عددی نیستم.من فقط می خواهم نوکری مردم را بکنم در پرسپولیس.

* من دارم هزینه ها را می دهم. همیشه گفته اند نتیجه گرایی خوب نیست و دغدغه اول مدیرباشگاه باید ساختن و توسعه باشد.اما به ما که رسیده یک جور دیگر شده . من آمدم و مسائل پرسپولیس را از نزدیک دیده ام . اینجا یک تیم است. تصور من از پرسولیس یک چیز دیگر بود نه اینکه حتی تیم پایه نداشته باشد. زیر صفر است این قسمت. من وارث این مسائلم.این کاری که من کرده ام باید باعث خوشحالی باشد نه اینکه هی بگویند این آدم از کجا پول آورده. ان شاء الله این ساختار به درآمد برسد و پرسپولیس 50 سال روی پای خودش بایستد.

*  به زودی صندوق ما در بورس راه می افتد. شرکت پیشکسوتان هم همینطور که در آینده مالک بخشی از باشگاه خواهد بود.بنده یکی از فعالین خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هستم که آقای رئیس جمهوری از ما خواسته ...

*از اقای پروین می خواهم با قدرت بیاید جلو و کمک کند که اگر این کار را نکرد از او گله خواهم کرد. اقا یحیی یک اختلاف سلیقه هایی با آقای پروین دارد. در جلسه ای که با این دو داشتم آقای پروین گفت من دخالتی نخواهم کرد و دستیارانت را هم خودت انتخاب کن.  

*   من نیامدم نتیجه را بچسبم و با پول و کلک تیم را ببرم بالا . به خدا می شد اما نخواستم. از همین جا هم بگویم من دنبال نتیجه نیستم. دغدغه اول من ساختار باشگاه است. من یک سال است هستم 5 سال دیگر هم بمانم همین طور خواهم ماند. این باشگاه  باید زایش داشته باشد.

*  باید بین من و هواداران و البته پیشکسوتان درک متقابل وجود داشته باشد. چیزی که باعث شد من در پرسپولیس بمانم وتا آخر عمرم هم از این تیم نروم هوادارن هستند. البته من به عنوان مدیر همه کارهایی را که به گردنم بود کرده ام و هوادار هم این را فهمیده ...

* الان پرسپولیس در یک بازی ماروپله گیر افتاده. تا می رویم بالا نیش می خوریم و می افتیم پایین. اما اینطور نمی ماند. بالاخره پرسپولیس قهرمانی پیاپی می اورد و قهرمانی آسیا را هم تجربه می کند.(باخنده)البته آرزو بر جوانان عیب نیست!

*روش من این بوده که یک ریال بودجه دولتی نگرفته ام. یک ریال . سه سال است که من اینطور کار کار می کنم. در پرسپولیس ما داریم پیش می رویم. شرکت تجاری پرسپولیس و دفاتر نمایندگی در مالزی و برزیل و آلمان و کرواسی. استقلال و پرسپولیس یک ریال در امد ندارندو من آمده ام این نقیصه را با کار تجاری جبران کنم. در ساختار باشگاه این کار را دیده ام و صددرصد اجرایی شده است .

*اقای چیذری ، ادموند بزیک و آقای باقری در کادر آقای گل محمدی خواهند بود.

* آقای مهدوی کیا ممکن است با پروین اختلاف نظر داشته باشد اما تحملش بالاست و تیمش را  به هم نخواهد ریخت.

* دنیزلی به پرسپولیس برنخواهد گشت.

* من از بازیکنان بیشتر توقع داشتم. آقای مانوئل اشکال داشت کارش اما من به بازیکنان  انتقاد دارم چون ایرانی هستند...انها باید بیشتر و بهتر کار می کردند. من به دلیل ناراحتی مردم بود که بازیکنان را جریمه کردم. 

* ماجرای آقای مانوئل با مفاهمه حل خواهد شد. ببینید اقای مانوئل 4 ماه است حقوق نگرفته و یک کلام حرف نزده . ایشان شخصیت واقعا بزرگی هستند. ما دنبال این هستیم که بقیه پولش را نگیرد ....

*میلان درخواستی برای خرید کریم انصاری فرد نداده است .




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: