پيشنهاد هانوفر به مدافع استقلال ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مدافع تيم استقلال گفت: در صورتي که همه شرايط فراهم شود و مديرعامل و سرمربي رضايت دهند، شايد راهي فوتبال آلمان شوم.


  علي حمودي در خصوص اينکه گفته مي‌شود قرار است راهي تيم هانوفر آلمان شود،‌ گفت: مسئولان باشگاه من را در جريان اين پيشنهاد قرار داده‌اند هرچند ظاهراً قرار است اين نقل و انتقال در بين تعطيلات نيم‌فصل رخ دهد.

وي افزود: من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و اگر کادر فني و مديرعامل باشگاه رضايت دهند براي پيشرفتم به کشور آلمان سفر خواهم کرد.

مدافع استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکيد کرد: من براي اينکه به تيم ملي برسم و در فوتبالم پيشرفت کنم از فولاد به استقلال آمده‌ام و حالا هم وقتي مي‌بينم که با شرايط جديدي روبه‌رو شدم، دوست دارم به کشور آلمان بروم.

حمودي در خصوص اينکه امير قلعه‌نويي عزادار شده و آيا اين اتفاق استقلال را دچار مشکل نمي‌کند، گفت: براي قلعه‌نويي آرزوي صبر و شکيبايي دارم و اعتقاد دارم همه بازيکنان بايد به او کمک کنند که از اين شرايط سخت روحي خارج شود. بازي با تراکتورسازي براي ما دشوار خواهد بود اما مي‌خواهيم با پيروزي در آن مسابقه صدرنشين شويم و روزهاي خوبي را براي هواداران استقلال رقم بزنيم.




:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: