نزاع خياباني رشت از زبان فروزان: همبازي‌هايم را از همشهری‌هایم جدا كردم! ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
 
   
 

 

0
 
 
       
foroozan
ok

سایت گل- محسن فروزان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی درباره درگیری شب قبل از بازی با داماش در هتل محل اقامت تراکتورسازی در رشت می‌گوید: متاسفانه شب قبل از بازی ۴-۳ تا از بازیکنان ما مقابل هتل محل اقامت‌مان با برخی افراد درگیر شدند و از آنجایی که آن‌ها همشهری‌های خوب من بودند من رفتم و قضیه را حل و فصل کردم.

وی ادامه داد: ظاهرا اول جر و بحث لفظی بوده اما به درگیری شدید فیزیکی هم کشیده شد اما چون این اتفاق در شهر ما رخ داده بود رفتم و طرفین دعوا را جدا کردم.

فروزان درباره بازگشتش به ترکیب اصلی تراکتورسازی می‌گوید: خدا را شکر بعد از ۴ ماه کابوس‌وار در جام حذفی به ترکیب اصلی برگشتم. البته دوست داشتم از این بازی برنده بیرون بیایم اما این اتفاق رخ نداد و در پنالتی باختیم. حالا هم باید روی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنیم.

 

وی درخصوص شکست مقابل داماش در ضربات پنالتی و این سوال که چرا نتوانسته پنالتی‌های داماشی‌ها را بگیرد می‌گوید: نمی‌دانم چطور بگویم اما انگار روز سیاه تراکتورسازی بود و اصلا خوش‌شانسی نمی‌آوردیم. پنالتی‌ها را هم جوری می‌زدند که اصلا نمی‌شد گرفت.

گلر گیلانی تراکتورسازی درباره برخورد تماشاگران رشتی با خودش می‌گوید: همشهری‌های خوب من همیشه نسبت به من لطف داشته‌اند. این بار هم لطف‌شان شامل حال من شد و از زمان گرم کردن تا دقیقه ۹۰ کلا تشویقم کردند. من ۶ سال در این شهر بازی کردم و لطف هواداران همیشه شامل حالم شده است.

وی درخصوص استعفای سردار جعفری هم می‌گوید: هنوز خبر ندارم که استعفای ایشان پذیرفته شده یا نه چون به محل تمرین نرفته‌ایم اما می‌خواهم بگویم با رفتن سردار جعفری مشکلات بیشتر می‌شود. ایشان باتمام مشکلاتی که وجود داشت تیم خوبی ساخته و باید مانع از رفتنش شد.




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: