گردان: گل‌محمدي دروازه‌بان ديگري را به من ترجيح داد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تغيير موضع اش براي جدايي از پرسپوليس گفت: تا همين صبح امروز تصميم به جدايي از پرسپوليس نداشتم اما اتفاقاقي رخ داد که مسير من را براي جدايي از اين تيم و پيوستن به سپاهان آسانتر کرد. البته آقاي رويانيان به همين سادگي‌ها قصد نداشتند که با جدايي من موافقت کنند اما اتفاقاتي رخ داد که در نهايت قسمت شد از جمع سرخپوشان جدا شوم.

گردان درباره دلايل جدايي‌اش از پرسپوليس بيان کرد: به هر حال فکر مي‌کنم که اين تصميمي بود که بايد زودتر مي‌گرفتم. من به عنوان يک بازيکن ملي به پرسپوليس آمدم اما شرايط به گونه‌اي پيش رفت که نه تنها جايگاهم را در تيم‌ملي از دست دادم بلکه در پرسپوليس نيز به يک بازيکن نيمکت‌نشين تبديل شدم. به همين خاطر فکر کردم با جدايي از پرسپوليس و پيوستن به تيم ديگر هم مي‌توانم به پرسپوليس کمک کنم و همين که فضاي تازه‌اي را تجربه کرده و باز هم به تيم‌ملي برگردم.

دروازه‌بان پيشين تيم ملي در مورد اينکه يحيي گل‌محمدي چقدر در اين جدايي تاثير داشته، به خبرنگار مهر گفت: من خودم شخصا فکر مي‌کردم با جدايي مانوئل ژوزه و حضور يحيي گل‌محمدي مي‌توانم شرايط جديدي را تجربه کنم اما متوجه شدم که گل‌محمدي به غير از نيلسون روي دروازه‌بان ديگري نظر دارد.

شهاب گردان خاطرنشان کرد: اگر ژوزه فکر مي‌کرد که نيلسون آمادگي بهتري نسبت به من دارد اما گل‌محمدي يک دروازه‌بان ديگر را هم به من ترجيح مي‌داد. به همين خاطر در بازي قبل عابدزاده را در ليست 18 نفره قرار داد و حتي من را از ليست 18 نفره هم خط زد. به هر حال اين سليقه مربي است و براي او و باشگاه پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌کنم.

گردان در پايان در خصوص نحوه قراردادش با سپاهان گفت: قرارداد من با سپاهاني‌ها تا آخر فصل است و اميدوارم که بتوانم به اين تيم کمک کرده و خودم نيز پس از مدت‌ها به اردوي تيم‌ملي دعوت شوم.

 




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: