ماجدي: رويانيان خود را خسته مي‌کند ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: رويانيان با صحبت‌هايي که انجام مي‌دهد خود را خسته مي‌کند.


ميرشاد ماجدي در مورد صحبت هاي محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر مبارزه با فساد در فوتبال و انتقاد به ارکان فدراسيون فوتبال اظهار داشت: من رويانيان را دوست دارم و معتقدم او فشار زيادي را تحمل مي کند و نبايد اين همه خود را وارد بازي هاي ورزشي کند. او به عنوان يک مدير ورزشي بايد ورزشي تر به مسائل نگاه کند. يکسري مسائل مثل گل خوردن و گل نخوردن هست که نبايد مديران ورزشي در سطح رويانيان و فتح الله زاده وارد آن شوند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: رويانيان اگر بخواهد اين قدر مستقيم وارد دعوا شود فقط خودش را خسته مي کند. او بايد خيلي از کارها را به اطرافيانش بسپارد. متاسفانه وقتي مصاحبه هاي افراد را مي خوانم مي بينم که در صحبت هاي خود فقط دنبال سوال مطرح کردن براي ديگران و رسيدگي به مسائل حاشيه اي هستند و از متن فوتبال هيچ اثري نيست. اگر يک خال از متن باقي مانده بود همان هم ديگر باقي نمانده است.

سرپرست استقلال در ادامه در مورد اينکه براي حل مسئله رحمتي و بازگشت او به تيم ملي رايزني صورت گرفته يا خير گفت: من با رحمتي در اين خصوص صحبت هاي زيادي انجام دادم. مسئله اين است که چرا بايد کي‌روش به اين سرعت تصميم گيري کند. مگر او يک مربي حرفه اي نيست. ما مربي حرفه اي آورده ايم که از او ياد بگيريم. هر اتفاقي باعث شده تا رحمتي اين تصميم را بگيرد تمام شده و بايد به اين موضوع نگاه ملي شود.

ماجدي که سرپرست کميته جوانان فدراسيون فوتبال است در مورد برنامه هاي اين کميته براي انتخاب سرمربي تيم ملي جوانان گفت: ما چند گزينه ايراني و جوان را مدنظر قرار داده ايم اما نمي خواهم با عجله تصميم گيري کنم. دوست دارم انتخابي داشته باشم که با خيال راحت به کارهاي ديگر بپردازم چون چشم انداز من به حضور جوانان در مسابقات جام جهاني سال 2015 است. دوست ندارم مثل خيلي ها فقط حضور داشته باشم و کاري نکرده باشم.

وي در خصوص اينکه نگراني اهالي فوتبال اين است که دلال ها در برخي تيم هاي ملي پايه رسوخ کرده اند، گفت: مطمئن باشيد اگر قرار است من در راس کميته جوانان باشم چنين اجازه اي نمي دهم و حضور دلال ها در تيم هاي پايه ريشه کن مي شود. من خودم در زمان بازيگري به قدري از بابت برخي مسائل ضربه خوردم و حتي گريه کردم که اجازه نمي دهم حق کسي بي جهت خورده شود.

 




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: