فتح الله زاده به رویانیان : داداش ! من از تو ترسی ندارم/ از تو بزرگ ترش هم ترسی ندارم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
فتح الله زاده رویانیان
OK

سایت گل - مدیرعامل باشگاه استقلال به اظهارات اخیر مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد.
 به گزارش گل به نقل از اوج نیوز،علی فتح الله زاده درباره مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین روز شنبه سرخپوشان و همچنین اظهارات رویانیان در سایت این باشگاه عنوان کرد:حقیقتا برایم اینگونه اظهارنظرها غیرمنتظره بود و هرگز فکر نمی کردم شنونده چنین حرفهای از سوی عالی ترین مقام باشگاه پرسپولیس باشم.من در سالهای گذشته وقتی مدیرعامل استقلال بودم،در سوی مقابل با مدیران زیادی همکار بودم و به جرات می گویم هرگز اتفاقات امروزی رخ نداده بود.دلیلش این است که با مدیرانی روبرو بودم که فوتبالی بودند و منطق فوتبال را رعایت می کردند.

 وی ادامه داد:متاسفانه مدیرعامل پرسپولیس خودش تیم خودش را به هم می ریزد و سرمربی با اخلاق و محجوبش را به بیراهه می کشاند.من و میلیونها ایرانی پس از بازی روز جمعه شنیدیم که یحیی گل محمدی روی آنتن زنده گفت که از داوری گلایه ای ندارد و حتی از قهرمانی تشکر کرد اما در رختکن اتفاقاتی افتاد که او را تحریک کردند.بدین ترتیب سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی و سپس در برنامه جمعه شب شبکه 5 حرفهای متفاوتی را بیان کرد.پس از اینکه رویانیان مصاحبه کرد و از داوری انتقادات شدیدی بیان داشت،سرمربی تیم هم به دنبال او آمد و حرفهایش را عوض کرد.


مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد:خبره ترین کارشناسان فوتبال ایران اذعان داشتند که در هر دو صحنه مشکوک مورد نظر آقایان خطایی در داخل محوطه جریمه استقلال صورت نگرفته است.از هوشنگ نصیرزاده که گویا امروز به زعم آقایان استقلالی شده است شروع می کنم و داخل پرانتز سوالی دارم که مگر در همین فصل ،نصیرزاده به عنوان مشاور فرهنگی و روانشناسی به تمرینات پرسپولیس نرفت و با بازیکنان این تیم نشست برگزار نکرد و جلساتی را با مدیران باشگاه نداشت؟حالا که نصیرزاده دیدگاهش را صادقانه بیان کرده باید اینگونه مورد حمله قرار بگیرد؟از نصیرزاده بگذریم،مگر مسعود مرادی نگفت که هرگز پنالتی اتفاق نیفتاده است؟او را هم قبول ندارید؟منوچهر نظری ،داور قدیمی فوتبال کشور چطور؟آیا او نبود که شنبه شب در برنامه ورزش از شبکه دوم تلویزیون در هر دو صحنه تاکید کرد که پنالتی در کار نبوده است؟در تصاویر تلویزیونی مشخص است که بازیکن پرسپولیس با آرنج به صورت جواد نکونام می زند.همه این ها به کنار،حسین عسگری،رییس دپارتمان داوری هم اینگونه باید مورد هجمه آقایان قرار بگیرد؟مدیرعامل پرسپولیس از همه این کارشناسان ،کارشناس تر است که اینگونه بحث می کند؟اتهام امنیتی بودن انتخاب محسن قهرمانی دیگر چه بود؟این حرفها و این ادبیات چیست که وارد فضای فوتبال می کنند؟البته من مثل آقایان نیستم که سریع انگ بزنند و به صراحت می گویم برای دو کارشناسی که در این بین اظهارنظر متفاوتی انجام داده اند هم احترام فراوانی قائل هستم و هرگز آنها را تخطئه نمی کنم.آنها نظرشان را بیان کردند.
 وی ادامه داد:اگر اینطور است که به بحث داوری ها ورود کنیم ،باید بازی های دیگر پرسپولیس را هم موشکافی کنیم.فکر می کنم هفته سوم لیگ برتر همین فصل بود که گل صحیح محمد پروین در بازی گهر با پرسپولیس به اشتباه مردود اعلام شد.اتفاقات بازی پرسپولیس با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی را فراموش کردیم؟بازی فولاد را چطور؟آنجا که به نفع شماست ،ایرادی ندارد و اگر یک جایی فکر کردید که ممکن است ضرر کرده باشید،بدون پیگیری و کارشناسی به ناگهان جنجالی برپا می کنید.متاسفم که در شرایطی مدیریت می کنم که این حرفهای بچه گانه را می شنوم.
مدیرعامل استقلال درباره اظهارنظر رویانیان که گفته بود آبی پوشان هرف وقت در 10 دقیقه به پرسپولیس گل زدند،حرفهایشان را مطرح کنند گفت:ما چند ماه زودتر از تیم پرسپولیس دربی سه گل زدیم.در آن بازی هم مدیرعامل پرسپولیس رویانیان بود .گویا دوستان فراموش کردند که در بازی جام حذفی سال گذشته ، در 10 دقیقه سه گل به پرسپولیس زدیم و بازی را سه بر صفر بردیم و البته نه سه بر دو.علاوه بر آن،ما رفت و برگشت بردیم و سوبله و چوبله شدیم.به دوستان یادآوری می کنم استقلال سه بار در بازی های آسیایی در سالهای گذشته ،ورزشگاه آزادی را مملو از تماشاگر کرده است.اگر قرار بر مقایسه باشد که باید گفت استقلال پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است اما من واقعا شرمم می آید با این ادبیات حرف بزنم.چون برای هواداران پرسپولیس احترام زیادی قائل بودم و هستم .آقایان کاری کردند که این هواداران عزیز پرسپولیس که در 20 سال گذشته به من محبت داشتند،مقابل من قرار بگیرند.هر چند که معتقدم هواداران اصیل پرسپولیس همان تفکرات قبلی را دارند و آدمها را خوب می شناسند.امروز باید بگویم خیلی صبوری کردم تا حرفهای رویانیان تمام شود و او بس کند اما نه تنها به اینگونه اظهارات پایان نداد،بلکه با شدت بیشتری به آنها ادامه داد.اتهام انتخاب امنیتی بودن داور دربی را اگر یک استخوان خرد کرده فوتبالی مثل :حسین عسگری به دلیل معذوریت هایی که دارد پاسخ ندهد،ما زنده هستیم و از حقوق فوتبال و فوتبالی ها دفاع می کنیم.
فتح الله زاده در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به تغییرات در کادر فنی پرسپولیس طی سال گذشته افزود:با عرض معذرت می گویم که مشکل پرسپولیس نه دنیزلی،نه ژوزه و نه بقیه مربیانی است که آمدند و رفتند.مشکل ضعف مدیریتی در باشگاه است.این را حاضرم ثابت کنم. فتح الله زاده درباره اظهانظر رویانیان پیرامون این که سناریویی برای قهرمانی استقلال در دو جام حذفی و لیگ برتر نوشته شده است گفت:این هم از آن حرفهاست.فکر می کنم بهتر است برخی باید به دنبال این باشند که پاسخ خرج های میلیاردی خود را بدهند و توجیه کنند چرا با این همه هزینه،نتوانسته اند نتیجه بگیرند.ما بر این باوریم که اینگونه اظهارات برای پوشاندن نتایج ضعیف باشگاه پرافتخار پرسپولیس است.
وی گفت:دنیزلی مگر کم مربی بود؟در پاس بد نتیجه گرفت ؟در ترکیه او را دوست و دشمن می ستایند؟مگر چند ماه نگفتید مانوئل ژوزه بهترین مربی جهان است؟6،7 میلیارد پول هم به پایش ریختید.باز دوباره نپرسید از کجا آورده ای.من از حرفهای خود شما این را می گویم.منظورم حرفهای محمود خان خوردبین،چهره محجوب فوتبال ماست که گویا عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بود اما پس از اینکه گفت ژوزه با چه مبلغی به ایران آمده است؛به ناگاه مغضوب جنابعالی شد.به عنوان یک فوتبالی بگویم که سرنوشت دنیزلی و ژوزه در انتظار گل محمدی هم هست و از این بابت خیلی متاسفم.
 فتح الله زاده افزود:به رغم همه این برخوردهای غیرفوتبالی که مدیرعامل پرسپولیس داشته است اما معتقدم که او برای اینکه کار بدتر از این نشود،می بایست از افراد خبره ای کنار خود استفاده کند .افرادی که دلسوز او و باشگاه هستند و نه پول دوست و عاشق پست و مقام .اینگونه می شود به اصلاح امور امیدوار بود وگرنه شرایط از این بدتر می شود.هواداران واقعی پرسپولیس هم قطعا می دانند من چه می گویم و از آنها بابت بیان این حرفها عذرمی خواهم اما متاسفانه دوستان راه دیگری را برای ما باقی نگذاشتند.
 مدیرعامل استقلال خطاب به رویانیان گفت :معضل باشگاه مردمی ،محبوب و پرافتخار پرسپولیس شخص شما هستی آقای رویانیان.شاید فکر کرده ای از شما می ترسیم که حرف نمی زنیم اما به صراحت می گویم که داداش ،من از تو ترسی ندارم.از تو بزرگ ترش هم ترسی ندارم.یاد گرفته ام که فقط از آن بالایی بترسم و اعتقاد دارم همان بالایی برای بنده اش کافی است.




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: