صادقي: بي‌دقتي از من شروع شد، شرمنده‌ام ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مدافع استقلال تصريح کرد: بي‌دقتي از من شروع شد و شرمنده هواداران شديم. اميدوارم اين مسئله در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر جبران شود. خواستم ضربه چيپ بزنم که شهاب خوابيد و توپم به بيرون رفت.


اميرحسين صادقي پس از شکست استقلال در ضربات پنالتي در مرحله نيمه نهايي جام حذفي مقابل سپاهان عنوان کرد: متاسفانه نتوانستيم به ديدار فينال جام حذفي برسيم. فکر مي‌کنم پس از 10 نفره شدن شيرازه تيم ما از هم پاشيد. انرژي خودمان را گذاشتيم تا مساوي کنيم. اخراج خسرو حيدري نيز کار را سخت‌تر کرد. بازيکنان تمرکز لازم را در روي زمين نداشتند و ما شرمنده هواداران شديم.

وي در پاسخ به اين سؤال که بازيکنان استقلال در ضربات پنالتي بي‌دقت بودند، تصريح کرد: بي‌دقتي از من شروع شد و شرمنده هواداران شديم. اميدوارم اين مسئله در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر جبران شود. خواستم ضربه چيپ بزنم که شهاب خوابيد و توپم به بيرون رفت.

مدافع استقلال با اشاره به اينکه 3 ضربه پنالتي در جام حذفي مقابل فولاد و ذوب‌آهن را سپاهان زده، يادآور شد: در ديدار مقابل فولاد و ذوب‌آهن نيز ضربه پنالتي زده بودم اما در اين ديدار قسمت نبود که به گل برسم.

به نقل از فارس، صادقي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه اعضاي هيئت مديره عنوان کردند در اين شکست مسائل و مشکلات مالي دخيل بوده است؛ ‌آيا شما هم با اين عقيده موافقيد، گفت:‌ مگر شما اعضاي هيئت مديره را ديده‌ايد؟ من به شخصه 15 تا 20 درصد از قرارداد خود را گرفته‌ام. نمي‌دانم اين مسائل مي‌تواند دخيل باشد يا نه. بازيکنان در زمين تمرکز نداشتند وگرنه شرايط مهيا بود. تماشاگر آمده بود، زمين بازي هم خوب بود.

وي در مورد اينکه فتح‌الله زاده عنوان کرده بازيکنان استقلال 40 درصد قراردادشان را دريافت کرده‌اند، تصريح کرد: شايد بازيکناني باشد که 60 درصد گرفته باشند، اما من به شخصه 15 تا 20 درصد قراردادم را دريافت کردم. بحث قرارداد نيست، ما بازي خوبي را انجام داديم اما متاسفانه در ضربات پنالتي نتيجه را واگذار کرديم.

 





:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: