پاشازاده: من هم بودم کريمي را دعوت مي کردم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مدافع سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: شرايط تيم ملي نسبت به بازي با لبنان عوض شده و تيم ملي يک تکاني خورده است.


    مهدي پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من تيم ملي يک تکاني خورده است بعد از شکست مقابل لبنان گفتم که هيچ بازيکني نمي خواهد بد بازي کند اما الان شرايط تيم ملي عوض شده چون خود بازيکنان تيم ملي هم فهميده اند که شرايط خوبي در جدول نداريم انشااله مقابل کره جنوبي نتيجه خوبي بگيريم چون اين اتفاق به نفع کل فوتبال ما است.


وي افزود: کره جنوبي تيم خوبي دارد و هميشه فوتبال سرعتي با پاس هاي کوتاه را در دستور کارش قرار داده است کره جنوبي همواره خودش را در شرايط ايده آل نگه مي دارد اما تيم ما هميشه مقابل آنها اعتماد به نفس بالايي داشته و اميدوارم با حمايت هواداران بتوانيم کره را در ايران شکست بدهيم چون اين بازي براي ما خيلي مهم و سرنوشت ساز است.


مدافع سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: مهمترين عامل براي پيروزي مقابل کره جنوبي يکدلي و روحيه تيمي است بچه هاي تيم ملي الان نياز به روحيه دارند تا با اعتماد به نفس بالا به مصاف کره جنوبي بروند و بتوانند آنها را در ورزشگاه آزادي شکست دهند.


وي تصريح کرد: کي روش در مطبوعات و رسانه ها با اعتماد به نفس خاصي از پيروزي مقابل کره جنوبي در ورزشگاه آزادي حرف زده که اين اتفاق بسيار خوبي براي تيم ملي است وقتي نفر اول تيم ملي اين طوري از برد حرف مي زند، بچه هاي تيم ملي هم از او الهام مي گيرند و با اعتماد به نفس کامل مقابل حريف قرار خواهند گرفت.


پاشازاده اظهار داشت: حمايت مردم از تيم ملي در اين ديدار خيلي مهم و تاثيرگذار است و مطمئنا انرژي و انگيزه بازيکنان تيم ملي را افزايش مي دهند ايراني ها هميشه در روزهاي سخت پشت هم هستند و الان هم براي تيم ملي ما روز سختي به حساب مي آيد همه بايد پشت هم باشيم و از تيم ملي حمايت کنيم تا مقابل کره جنوبي نتيجه بگيريم.


وي افزود: اين روزها از کي روش انتقاد مي شود که چرا وقتي علي کريمي در پرسپوليس بازي نمي کند، به تيم ملي دعوت شده است يک سري مسائل است که در قالب چارچوب قرار نمي گيرد و فقط سرمربي تيم اين مسائل را تشخيص مي دهد در آلمان هم چنين اتفاقي افتاد و در يک مقطع کلوزه و پودولسکي در بايرن بازي نمي کردند اما به تيم ملي دعوت شدند، بازي کردند و گل هم زدند همان زمان يواخيم لو سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان گفت که کلوزه و بودولسکي در تاکتيک من جاي گرفته اند و نمي توانم اين قدر سريع بازيکناني را جايگزين آنها کنم.


مدافع سابق تيم ملي ايران خاطرنشان کرد: علي کريمي اگر در بازي با کره جنوبي چيزي را ثابت کند ديگر کسي جلودارش نخواهد بود البته علي بارها و بارها خودش را ثابت کرده است و نيازي به ثابت کردن چيزي ندارد اما اين بازي براي او خيلي مهم است و مطمئن هستم انگيزه بسيار بالايي دارد.


پاشازاده  گفت: به نظر من کي روش کار خوبي کرد که کريمي را به تيم ملي دعوت کرد در واقع سرمربي تيم ملي ريسک کرده و اگر ريسک او جواب ندهد انتقادات زيادي عليه او مطرح مي شود اما در مجموع کي روش کار درستي کرده و من هم اگرجاي کي روش بودم چنين ريسکي مي کردم و کريمي را به تيم ملي دعوت مي کردم.






:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: