مجيد جلالي: کريمي متفاوتي خواهيد ديد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

سرمربي تراکتورسازي تبريز با تمجيد از انگيزه بالاي علي کريمي بعد از پيوستن به اين تيم گفت: کريمي در فصل پيش رو جزو فوتباليست‌هاي نمونه و تاپ ليگ خواهد بود و همه او را متفاوت‌تر خواهند ديد.


 مجيد جلالي درباره پيوستن علي کريمي به تراکتورسازي تبريز، بيان کرد: من هفته‌ پيش جلسه يک ساعته‌اي را با کريمي داشتم و فکر مي‌کنم اتفاق خوبي براي هر دو طرف افتاده است تا کمک کنيم تراکتورسازي در فصل پيش‌رو بتواند کارهاي بزرگي را انجام دهد. ما براي بهترين جايگاه تلاش مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا، سرمربي تراکتورسازي همچنين در پاسخ به اين پرسش که چه برنامه‌اي براي استفاده از علي کريمي دارد؟ مطرح کرد: اين چيزي نيست که بتوان الان درباره آن صحبت کرد، اما من در صحبت‌هاي پيش از توافق مي خواستم مطمئن شوم که او انگيزه خوبي دارد تا بتواند در فوتبال بازيکن نمونه و تاپ باشد و من با او صحبت کردم و مطمئن شدم و شما نيز بدانيد که در فصل آينده علي کريمي متفاوتي خواهيد ديد.

وي افزود: خودش هم انگيزه قوي دارد تا بتواند در باقي مانده زمان فوتبالش بزرگي کند. وقتي شور و اشتياق او را ديدم فهميدم که مي‌توانيم به هم کمک کنيم. مهم نيست که بازيکن در چه سبک و سني قرار دارد. در هر سني شور و اشتياق براي پيشرفت کافيست. وقتي در سال‌هاي قبل با بازيکنان کار مي‌کردم به اين تجربه رسيدم.

جلالي همچنين در پاسخ به اين پرسش مبني بر اين که آيا صحبت‌هاي او باعث شد که علي کريمي دوباره به فوتبال باز گردد؟ عنوان کرد: من فقط به او گفتم که دو راه پيش‌رو داري، يکي اين که خداحافظي کني و ديگري بزرگ بازي کني. اين نظر من بود که اتفاقا نظر خودش هم دقيقا همين بود.

در حالي علي کريمي از پرسپوليس جدا مي‌شود که هواداران اين تيم علاقه بسياري به حضور او در تيمشان دارند. همچنين تجربه جدايي فرهاد مجيدي از استقلال و شعارهايي که هواداران اين تيم در طي فصل سر مي‌دادند باعث شده تا اين نگراني التهاب در سکوها در سرخپوشان پايتخت هم به وجود آيد.

مجيد جلالي در اين باره گفت: بعيد مي‌دانم که چنين چيزي اتفاق افتد. انتقال علي کريمي به تراکتورسازي نه انگيزه ماديگرايانه داشته و نه با انگيزه منفي اتفاق افتاده که بخواهند به واسطه آن ناراحت شوند. در ضمن خود کريمي گفته که مي‌خواهد فوتبالش را در پرسپوليس تمام کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: