واکنش عاليشاه به اظهارات راه‌آهني‌ها ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مهاجم جديد پرسپوليس اميدوار است در فصل جديد بتواند براي اين تيم مثمرثمر باشد.


اميد عاليشاه پس از انجام دادن نخستين تمرين خود براي پرسپوليس، اظهار کرد: امروز براي اولين بار در تمرين پرسپوليس حضور يافتم. وضعيت خوبي بود و همه بازيکنان آماده هستند و اميدوارم که مرحله به مرحله آمادگي‌ام را به ساير بازيکنان برسانم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: امسال بازيکنان خوبي به پرسپوليس آمده‌اند. اين تيم هميشه بزرگ بوده است و من هم آمده‌ام که بتوانم براي موفقيت در اين تيم تلاش کنم.

عاليشاه درباره اين موضوع که سرپرست راه‌آهن گفته بود که اين باشگاه نيازي به عاليشاه ندارد، گفت: زياد نمي‌خواهم در اين رابطه صحبت کنم، اما فقط يک جمله را مي گويم که اگر مرا نمي‌خواستند سه، چهار بار زنگ نمي‌زدند. حالا خودتان قضاوت کنيد که واقعيت چه بوده است.

مهاجم جديد پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که برخي از بازيکنان جوان به پرسپوليس آمده‌اند و نتوانسته‌اند کيفيت قبلي خود را ارائه کنند چطور مي‌تواني مثل بازي‌هايت در راه‌آهن در پرسپوليس هم بدرخشي؟ گفت: فوتباليستي که مي‌خواهد پيشرفت کند، خودش بايد بخواهد و روح بزرگي داشته باشد. اگر قرار باشد اين فوتباليست با يک پخش زنده يا با يک مصاحبه و يا هر چيز ديگري خودش را ببازد ديگر فوتباليست نيست.

وي افزود: من آمده‌ام که پيشرفت کنم. حضور دايي هم در انتخاب پرسپوليس موثر بود. او حتما از من شناختي داشته است که من را به پرسپوليس آورده و اميدوارم به اين تيم کمک کنم.

 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: