عقيلي: از امروز جدي مذاکره مي‌کنم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

هادي عقيلي پس از بخشش محروميتش گفت: خوشحالم و امروز مذاکرات جدي را با تيم‌هايي که از ايران به من پيشنهاد دادند، آغاز مي‌کنم.


اين بازيکن پس از اعلام تعليق حکم محروميتش براي حضور در ليگ برتر اظهار کرد: طبعا خوشحال هستم. از مدت‌هاست منتظر حکم کميته استيناف هستم تا بتوانم تکليفم را براي فصل آينده مشخص کنم. اين کميته حکم داده و وظيفه فدراسيون بود تا آن را اعلام کند که مدتي تاخير شد. الان هم بنده از طريق اخبار رسانه‌ها به نقل از مسوولان اين کميته در جريان موضوع قرار گرفتم. استيناف به من گفته بود حکم شما امضا شده اما تا زماني که حکم به طور رسمي اعلام نشود ما به طور اختصاصي نمي‌توانيم به خودت اعلام کنيم.

وي در واکنش به اينکه با مشخص شدن حکم قطعا فصل آينده در ايران بازي خواهيد کرد، گفت: به هر حال اگر محروميتم بخشيده نمي‌شد نمي‌توانستم در ايران بازي کنم و بايد پيشنهادهاي خارجي فکر مي‌کردم. در شرايطي که بتوانم در ايران بازي کنم چنين تصميمي گرفته‌ام و مي‌خواهم فصل آينده در ايران باشم.

عقيلي در پاسخ به اينکه قبلا صحبت از حضور حتمي در سپاهان داده بوديد و آيا با اين تيم مذاکره‌اي داشتيد، تصريح کرد: صحبت‌هايي انجام داديم اما هنوز رودرو با هم مذاکره نکرديم. من از امروز به تمام پيشنهادهايي که از تيم‌هاي ايراني دارم جدي فکر مي‌کنم و مذاکراتم را آغاز خواهم کرد.

اين مدافع در پاسخ به اينکه آيا از تيم‌هاي تهراني هم پيشنهاد داريد و ميان سپاهان و آنها کداميک را انتخاب خواهيد کرد، گفت: بله، از تيم‌هاي تهراني هم پيشنهاد دارم. اينکه به چه تيمي بروم بستگي به شرايط حضورم در اين تيم‌ها و مذاکراتم دارد که بزودي انجام مي‌شود. اگر به شرايط خانواده و فرزندم فکر کنم بهتر است در تهران باشم و در صورتي که شرايط بهتري ايجاد شود شايد به اصفهان بروم.

 





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: