خلعتبري: شايستگي برد کره در خاکش را داريم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: هواي اين روزهاي کره جنوبي بسيار شرجي است و مردم براي موفقيت تيم ملي دعا کنند.


محمد رضا خلعتبري با اشاره به شرايط تيم ملي در آستانه ديدار مقابل کره جنوبي از سري رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: خدا را شکر شرايط خيلي خوبي را داريم، بچه‌ها آماده هستند تا يک بازي خوبي را مقابل کره جنوبي انجام دهيم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: البته بازي خيلي سختي را پيش رو داريم، خيلي خوب مي‌دانيم آنها از چه قدرت بالايي برخوردار هستند، ولي ما براي پيروزي تلاش مي‌کنيم و براي گرفتن سه امتياز به زمين مسابقه خواهيم رفت.

اين مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان با اشاره به شرايط آمادگي اين روزهاي ملي پوشان گفت: خدا را شکر شرايط بد نيست البته هواي کره شرجي است اما با اين حال بازيکنان آماده هستند و در روزهاي گذشته روي نقاط ضعف و قوت تيم کره که از طريق مربيان به ما گوشزد شده کار کرديم و اين شايستگي را داريم کره را در خاکش شکست دهيم.

اين مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان با اشاره به شرايط آمادگي خودش براي حضور در ترکيب اصلي تيم ملي در ديدار مقابل کره جنوبي گفت: اين مسابقه شرايط خاصي را دارد من هم آماده هستم اما کادر فني هر بازيکني که آماده تر باشد را به زمين مي‌فرستد. در نهايت اين سرمربي است که صلاح مي‌بيند بنا به آمادگي جسماني بازيکنان در پازل تاکتيکي‌اش کدام نفرات در ترکيب اصلي قرار بگيرند. در کل هم مهم نيست من بازي بکنم يا بازيکن ديگري به ميدان برود، مهم اين است که هر بازيکني که به زمين مسابقه مي‌رود به تيم ملي کمک کند تا نتيجه لازم به دست بيايد. در اين بين بازي کردن و نکردن برخي ملي پوشان ديگر اهميتي ندارد.

خلعتبري در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکنان عزم خود را جزم کردند تا در ديدار مقابل کره جنوبي نتيجه لازم را به دست بياورند و به جام جهاني صعود کنند اظهار داشت: بله ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا تيم ملي به جام جهاني صعود کند، ما شايستگي حضور در جام جهاني را داريم و نقاط قوت خود را تقويت کرده و نقاط ضعفمان را پوشش داده‌ايم تا در نهايت بتوانيم با پشت سر گذاشتن کره جنوبي بار ديگر حضور در جام جهاني را تجربه کنيم.

وي افزود: مي‌دانم مردم از تيم ملي توقع دارند من هم اگر در ترکيب اصلي قرار گرفتم با تمام وجود بازي خواهم کرد يا حتي اگر به عنوان بازيکن جانشين وارد زمين شدم از هيچ کوششي براي موفقيت تيم ملي دريغ نخواهم کرد.

اين مهاجم ملي پوش کشورمان با اشاره به نقاط ضعف و قوت کره جنوبي گفت: ما فيلم چند مسابقه اخير کره را ديده‌ايم اما الان نمي‌توان در خصوص نقاط ضعف و قوت اين تيم در رسانه‌ها صحبت کرد اما مربيان نکات لازم را به ما گوشزد کردند و انشاالله با اجراي دستورات تاکتيکي کي‌روش بتوانيم به هدفمان برسيم.مردم دوست دارند تيم ملي به جام جهاني برود و ما هم مي‌خواهيم آنها را خوشحال کنيم.

خلعتبري در خصوص عقد قرارداد با تيم عجمان امارات آن هم در حالي که از سوي فدراسيون فوتبال حضور در تيم‌هاي اماراتي ممنوع شده است، گفت: من قراردادم را با تيم عجمان دو روز بعد از مسابقه سپاهان و پرسپوليس در فينال جام حذفي امضا کردم و آن زمان بحث نامگذاري ليگ امارات به نام مجعول خليج ع-ر-ب-ي مطرح نبود. با اين حال من در اين ارتباط با آقاي نبي و کفاشيان صحبت کردم و آن چه واقعيت بود را به آنها گفتم. حالا منتظر هستم ببينم در روزهاي آينده چه تصميماتي در اين ارتباط گرفته مي‌شود اما آنچه که مهم است اين که کشور براي من از همه چيز با ارزش‌تر است.




:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: