هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران برنامه نود دوشنبه شب 17 مهرماه 91 از ساعت 22:40 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت؛

سوال مسابقه پيام کوتاه اين برنامه در مورد بهترين گل 10 هفته اول بازي هاي ليگ برتر بود.


در ابتداي برنامه بازي تيم هاي ملي ايران و ازبکستان در نيمه نهايي قهرماني نوجوانان آسيا پخش شد که با برتري سه بر دو ازبکها به پايان رسيد.   


مهمان هاي ابتدايي برنامه نود دو بازيکن تيم ملي نوجوانان کشورمان بودند.   


 


  سيد مجيد حسيني و عرفان وجداني کاپيتان و بازيکن تيم ملي نوجوانان کشورمان در صحبتهاي خود گفتند ما براي قهرماني در مسابقات تهران شرکت کرديم اما متاسفانه دچار بدشانسي شديم و در نيمه نهايي به ازبکستان باختيم.



وجداني گفت: در يکي از صحنه ها که تيم ملي کشورمان از ازبکستان گل خورد به خاطر اينکه ليز خوردم نتوانستم توپ را دفع کنم.


فردوسي پور از اين بازيکن سوال کرد که آيا کفش هاي شما استاندارد است؟ وجداني پاسخ داد:  کفشهايي که ما در بازي ها مي پوشيم استاندارد است و مسي هم کفش هاي مرا مي پوشد!


 



در قسمت اول آيتم از نود تا نود گزارش هاي مختلفي از جمله شکايت کي روش از ژوزه و مشکلات برگزاري کنفرانس هاي خبري در ورزشگاه راه آهن پخش شد.


 



پخش بازي تيم هاي الاهلي عربستان و سپاهان ايران ديگر بخش برنامه نود بود.


 



اين بازي که در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي شد با برتري 4 بر 1 الاهلي به پايان رسيد.


اشکان دژآگه مهاجم ملي پوش کشورمان و باشگاه فولام انگلستان مهمان ويژه برنامه نود بود.


 


دژآگه در صحبتهاي خود گفت: پدر و مادرم ايراني هستند و در خانه فارسي صحبت مي کنيم از سه ماهگي به آلمان رفتم از شش سالگي در برلين فوتبال را شروع کردم و از 15 – 16 سالگي به هرتابرلين رفتم.


 



وي در ادامه گفت: هميشه به هرتا نگاه دارم و اولين گلم در بوندس ليگا را در سن 19 سالگي براي اين تيم  به آلمانيا آخن زدم.


وي خاطرنشان کرد: پس از جدايي از هرتا، بازي هرتابرلين و وولفسبورگ براي من خيلي حساس بود زيرا هنگام رفتن من از هرتا مسئولين اين تيم مرا خيلي اذيت کردند.


 



دژآگه که سابقه پوشيدن پيرآهن تيم هاي ملي پايه آلمان را در کارنامه دارد، در اين خصوص گفت: به من اين شانس را داده بودند که در تيم ملي جوانان آلمان بازي کنم اما قلب من با ايران بود و در نهايت به قلبم رجوع کردم و به ايران آمدم و از اين تصميم بسيار راضي هستم.


پخش يک بازي قديمي از تيم هاي ملي ايران و کره شمالي از بحش هاي ديگر برنامه نود بود.



 



اين بازي قديمي که در سال 1352 برگزار شده بود با نتيجه دو بر يک به سود ايران به پايان رسيده بود.


 



دژآگه درادامه صحبتهاي خود گفت : در آخرين تمرين وولفسبورگ همسترينگ پايم پاره شد البته مصدوميتم کاملا برطرف شده و به بازي کره مي رسم .


وي در مورد حضور در تيم فولام انگلستان گفت: يول سرمربي فولام از گذشته مرا مي شناخت و خواست که به فولام بروم؛ خيلي خوشحالم که به ليگ برتر رفتم. 5 سال در وولفسبورگ بازي کردم و سال هاي خيلي خوبي در اين تيم داشتم و با اين تيم قهرمان نيز شدم. ماگات مربي خيلي خوبي است و از او چيزهاي زيادي ياد گرفته ام، دعا مي کنم که تيم وولفسبورگ به روزهاي خوبش باز گردد. رقيبم در تيم فولام ديمين داف است در اين تيم رقيبان سختي دارم اما فکر مي کنم در شرايط سخت مي توان به موفقيت هاي بزرگ رسيد.


دژآگه در پايان صحبتهايش گفت: در بازي ايران و قطر که اولين بازي من براي تيم ملي ايران بود بازيکنان خيلي به من کمک کردند و بدون کمک آنها نمي توانستم اينگونه بازي کنم. پتانسيل تيم ملي خيلي خوب است و اميدوارم در بازي با کره ورزشگاه پر از تماشاگر باشد و با کمک آنها بتوانيم کره جنوبي را شکست دهيم.


در ادامه برنامه، يکي از برنامه هاي قديمي نود که آخرين برنامه پخش شده در سال 1382 بود پخش شد.


 









رضا قوچان نژاد بازيکن ايراني تيم سنت ترويدن بلژيک مهمان ديگر برنامه نود بود.


 



قوچان نژاد در صحبتهاي خود گفت: از مشهد و در  4 - 5 سالگي با خانواده به هلند رفتيم در هلند در تيم هاي مختلفي بازي کردم.


 



از زمانيکه براي بازي  به بلژيک رفتم تماس هاي از ايران شروع شد و پس از بيست سال به ايران آمدم.


وي در ادامه صحبتهايش گفت:  در سنت ترويدن 11 گل زدم و به اين ترتيب شناخته شدم.از ماه گذشته با استاندارد ليژ براي سال 2013 قرارداد بستم و از دو ماه ديگر کار خودم را با اين تيم شروع مي کنم.


 



قوچان نژاد در مورد بازي در تيم ملي ايران گفت: بازي هاي تيم ملي را دنبال مي کنم، ما بايد کره جنوبي را شکست دهيم تا اختلاف ما با اين تيم زياد نشود.در تيم ملي فورواردهاي خوب خيلي زياد است و من بايد براي رسيدن به ترکيب تلاش کنم.


قوچان نژاد همچنين گفت عمو جبار من در ايران مربي واليبال است.


 



وي در مورد علايقش به غير از بازي فوتبال نيز گفت: به موسيقي علاقه مندم و براي سرگرمي گيتار و ديگر سازهاي موسيقي را گاهي اوقات مي نوازم.


گزارشي کوتاه در مورد مسائل پشت پرده و دلالي در فوتبال از بخش هاي ديگر برنامه نود بود.


 






در آيتم دوربين نود نيز تصاوير ارسالي بينندگان برنامه نود پخش شد.


 









در آيتم گزارش روز گزارشي در مورد استيضاح وزير ورزش در مجلس که منتفي شد به روي آنتن رفت.


 



محمدرضا کربکندي مربي برکنار شده تيم ذوب آهن در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: تعويض مربي در همه جاي دنيا عادي است اما ما در کشورمان داريم پيشتازي مي کنيم. من ششمين مربي برکنار شده بودم در حاليکه مي توانستم اولين نفر باشم و اين حق باشگاه است؛


کربکندي در ادامه گفت: 5 شکست اول ما طبيعي بود زيرا تغييرات زياد در تيم ما و کاهش بودجه باعث شد نتوانيم خوب نتيجه بگيريم ضمن اينکه در ابتداي فصل خواسته مسئولين تيم از ما معقول بود و با توجه به اين شرايط و اين مشکلات اين مسئوليت را با ريسک قبول کردم.


سرمربي پيشين ذوب آهن تصريح کرد: تعدادي بازيکن جديد از دسته يک و بازيکن جوان به تيم آوردم؛ ميانگين سني تيم ما پايين بود و تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه بوديم و براي رسيدن به هماهنگي نياز به زمان داشتيم. هيئت مديره قبلي با توجه به مشکلات تيم خواسته معقولي از ما داشتند؛ من در اين هفته ها فشار زيادي را تحمل کردم اما با تجربه اي که داشتم تيم را کنترل کردم و سعي کردم کوچکترين حاشيه اي در تيم ايجاد نشود .


کربکندي خاطرنشان کرد: ابراهيمي و يزدي زاده و هيئت مديره قبلي شرايط تيم را مي دانستند، ما تيم را از رتبه هجدهم به شانزدهم رسانديم و با توجه به بازي هاي بعدي که داشتيم و بازي هاي مشکلي که انجام داديم مي توانستيم به روند رو به رشد خود ادامه دهيم.


 



کربکندي در پايان صحبتهايش گفت: هيئت مديره جديد فکر کردند اين تيم براي قهرماني بسته شده با اين حال و تمامي اين مشکلات هر مربي که بيايد مي تواند تيم را در جايگاهي خوب نگه دارد و آينده ي بسيار خوبي را براي اين تيم متصور مي شوم. از طرفداران واقعي ذوب آهن عذرخواهي مي کنم و اميدوارم مردم اصفهان بدانند با جه مشکلاتي در اين تيم  روبه رو بوديم و براي اين تيم سرمربي جديد و بازيکنان آرزوي موفقيت مي کنم.


در برنامه نود اين هفته بحث هفته گذشته که در مورد اتفاقات مجمع انتخاباتي هيئت فوتبال استان فارس بود پيگيري شد؛


 



کفاشيان در خصوص برگزاري مجمع هيئت فوتبال فارس گفت: مجمع را با 35 نفر تشکيل داديم البته ابتدا تعداد نفرات براي برگزاري مجمع به حد نصاب نرسيده بود اما با حضور مدير کل ورزش فارس و چند نفر ديگر مجمع تشکيل شد. مجمع هيچ مشکلي قانوني نداشت و تمامي اعضا در آن راي دادند. در اين انتخابات صد در صد شرکت کنندگان  با آيت اللهي بودند و به وي راي دادند.


 



کفاشيان تصريح کرد: اگر شخصي غير قانوني راي داده باشد و تخلفي صورت گرفته شده باشد انتخابات را باطل مي کنيم و مجمع دوباره برگزار مي شود، البته بايد پيگيري شود چرا برخي ها مجمع را ترک کردند.


 



هاشمي زاده سرپرست معاونت اداره کل ورزش و جوانان فارس نيز گفت: از طرف خودشان آراي سفيدي به جاي کساني که مجمع را ترک کردند در گلدان انداختند؛ آنها با چه منطقي آراي سفيد را به گلدان راي گيري انداختند؟ تصاوير گرفته شد نشان داد راي گيري مخدوش بود و حضور افراد غير در مجمع قابل توجيه نيست.


 



آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس هيأت فوتبال استان فارس در گفتگويي تلفني در خصوص انتخابات هيئت فوتبال استان فارس گفت : نامه نگاري هاي مربوطه انجام شده و مجمع روال قانوني خود را طي کرده است با تفاهمي که با مدير کل داشتيم توافقات صورت گرفته است اما چطور 48 ساعت قبل ازشروع، مجمع شرايط قانوني ندارد و فشار آوردند اعضا در مجمع شرکت نکنند؟ زيرا مجموعه هاي کمانه نمي خواستند من رئيس هيئت فارس شوم.


 



کفاشيان در بخشي ديگر از صحبتهايش گفت : از اختيارات رئيس مجمع است که انتخابات را زودتر از موعد مقرر برگزار کند.


 



در اين خصوص براتي کارشناس حقوقي فوتبال گفت: اگر بنا باشد رئيس مجمع تصميم بگيرد اساسنامه به چه کاري مي آيد؟ تغيير اساسنامه فقط با مجمع فوق العاده صورت مي گيرد و کفاشيان اجازه دخل و تصرف در زمان انتخابات و مجمع را نداشتند. در ضمن براي شرکت اعضا در مجمع بايد دعوت نامه کتبي بايد براي تمامي اعضا ارسال شود.


 



آيت اللهي: در رابطه با دعوت اعضا به مجمع فکس براي همه فرستاده شده و در روزنامه آگهي شده است و در سايت هيئت فوتبال و ورزش و جوانان فارس خبر برگزاري مجمع منتشر شده است و هيچ شکايتي از فراخوان نشده است.در خصوص اين مساله چه خوب بود فضا و فرصت صحبت کردن را به ديگران و بقيه اعضا مي داديد و نبايد اين سناريو را تشکيل مي داديد و تخريب شخصيت افراد مي کرديد. من در جريان انتخابات به عنوان يک کانديدا شرکت کردم و به هيچ يک از شهرستان ها نرفتم و تنها در مرکز استان بودم و فقط ارتباطي تلفني با اعضا براي شرکت در مجمع داشتم.


 



مدير عامل برق شيراز نيز در خصوص مخدوش بودن انتخابات هيئت فوتبال فارس گفت: صورتجلسه 33 امضا دارد و برخي از امضاء ها مشخص نيست توسط چه کسي به پاي اين برگه زده شده ،اين نشان از باطل بودن انتخابات هيئت فوتبال است.


 





براتي گفت: بند 6 ماده 16 آيين نامه مي گويد آرا مخدوش محاسبه نمي شود و در اين انتخابات آرا مخدوش بوده و انتخابات باطل است. براي شروع انتخابات بايد دو سوم اعضا حضور داشته باشند و با توجه به مخدوش بودن آرا حدنصاب اعضا حضور نداشتند.


 



آيت اللهي گفت : مجمع با 39 از حاضرين شروع به کار کرد کمانه مدير کل ورزش استان نيم ساعت بعد از شروع مجمع حضور پيدا کرد و حسن زاده و ترابي از مجمع خارج شدند و 38 نفر شدند، حسن زاده فرم آرا را دريافت کرد ولي اعلام کرد راي نمي دهد.


 



وي در ادامه گفت: در ضمن خسروي که مي گويد نامه اي نداشته و ارسال نکرده در تاريخ 6 مهرماه 1391 نامه اي با خط خودشان نوشتند و صفري را به عنوان نماينده هيئت فوتبال خودشان به ما معرفي کردند. همچنين راهپيما مدير عامل تيم آبفاي خرامه با ارسال نامه اي زارع ر به جاي خويش معرفي کرده است.


 



آيت اللهي در خصوص اينکه به عنوان يک عضو رکن قضايي فدراسيون فوتبال حق کانديدا شدن در انتخابات هيئت فوتبال فارس را نداشت نيز گفت:  من عضو رکن قضايي فدراسيون فوتبال نيستم، ابلاغي که کفاشيان  به من داد به عنوان سرپرست بود و تا خرداد ماه اعتبار داشت.


 



براتي  گفت : تا زمانيکه براي اين رکن رئيس يا سرپرست جديد معرفي نشود شما سرپرست آن هستيد و طبق بند 98 ماده 16 فيفا در اين قضيه، عضو رکن قضايي نمي تواند در هيئت فوتبال ها سمت داشته باشد. در ضمن از کفاشيان بعيد است رکن به اين مهمي را در فدراسيون بدون مسئول بگذارد.


آيت اللهي :  من اين بند را حفظ هستم، ديگر در رکن قضايي مسئوليتي ندارم؛ اصلا کميته اخلاقي در فدراسيون وجود ندارد، کميته اخلاق بايد آيين نامه داشته باشد و در اين رابطه اصلا آيين نامه اي وجود ندارد.حتي فيفا در اين خصوص تا کنون آيين نامه اي ابلاغ نکرده است.


 



براتي: اتفاقا در بوداپست جلسه اي تشکيل شده و در اين مورد تصميم گيري شده است. اگر اين رکن وجود ندارد چطور بن همام محاکمه شده است؟


آيت اللهي: نگفتم فيفا اين رکن را ندارد، گفتم به ما ابلاغ نشده است. اتفاقاتي که در شيراز به وقوع پيوست بسيار نادر بوده وعليرغم تلاشي که برخي ها براي برگزار نشدن مجمع کردند، مجمع به حد نصاب رسيد و با برنامه اي که دادم توانستم 35 راي کسب کنم.


 



براتي: اگر کميته اخلاق درفدراسيون وجود ندارد پس چگونه شما در مورد بخشيده شدن نيکبخت اظهار نظر کرديد؟


آيت اللهي: در مورد نيکبخت و کاظمي به عنوان يکي از اعضاي هيئت رسيدگي به تخلفات حرفه اي صحبت کردم ، شرايط کميته اخلاق و آيين نامه آن با تخلفات حرفه اي متفاوت است.


در ادامه برنامه آب پيما يکي از اعضاي غايب مجمع فارس که شخص ديگري به جاي وي در اين انتخابات شرکت کرده بود گفت: من معرفي نامه کتبي براي شرکت در انتخابات به جاي خودم به هيچ کسي ندادم .


آيت اللهي: در تاريخ 30 شهريور 1391 در نامه اي که به زکي پور دبير هيئت داده ايد زارع را به جاي خود براي شرکت در انتخابات معرفي کرده ايد.


آب پيما : چيزي که آيت اللهي مي گويد را تکذيب مي کنم و من ننوشتم. من از هيچ کجا تحت فشار نبودم و هيچ نامه اي نيز ننوشتم.


 



آيت اللهي : در اين مجمع من دو حق راي داشتم يکي به عنوان عضو هئيت رئيسه فدراسيون و ديگري به عنوان رئيس هيئت فوتبال فارس.


براتي:  رئيس هيئت فوتبال استان حق راي ندارد اما هيئت فوتبال شهرستانها حق راي دارند.


آيت اللهي :  در تمام استانها روساي هئيت ها حق راي دارند؛ در اساس نامه جديد به اين صورت است.


براتي: شما طبق سند و مدرک صحبت کنيد.


آيت اللهي: شما در خانه کتاب جلويتان است و از روي آن صحبت مي کنيد. در تمامي انتخابات به اين صورت است.


براتي : يک راي مخدوش ديگر به انتخابات هيئت فوتبال فارس اضافه شد!


آيت اللهي: مبارک شما باشد آقاي براتي!


 پس از پايان بحث هاي مربوط به انتخابات پر حاشيه هيئت فوتبال فارس که ادامه آن به هفته ديگر موکول شد گزارشي پخش شد که در آن يکي از هواداران فوتبال و تيم پرسپوليس قرباني اسيد پاشي شده بود.




اين هوادار فوتبال در صحبتهاي خود گفت: ديگر در دنيا آرزويي ندارم شما خودتان را جاي من بگذاريد، اکنون به خاطر نوع نگاه عذاب آور مردم هفت سال است که خانه نشين شدم.


رويانيان مديرعامل پرسپوليس در ساعت 2:20 بامداد در ارتباطي تلفني با برنامه گفت: هم اکنون خوابم برده بود اما تاج مرا از خواب بيدار کرد!


 



وي در ادامه صحبتهايش گفت: در بازي با سايپا به برد نياز داشتيم و بازيکنان سنگ تمام گذاشتند اما داور حق ما را از بين برد و نمي دانم تاکي بايد از اين داوري ها ضربه بخوريم؛ به نظرم اين اشتباهات داوري تکرار سناريوهاي قبلي تيم ما است.


آخرين ميهمان تلفني برنامه نود اسماعيل حيدرپور مدير اجرايي پيشين تيم گهر بود؛ وي در صحبتهاي خود عنوان کرد: گهر در 7 استان طرفدار دارد، تيم ما با مشکلات زيادي به ليگ برتر آمد. امسال شهرداري قرار بود هزينه هاي اين تيم را تقبل کند و براي گهر بودجه اي 5 ميلياردي در نظر گرفت اما نتوانست بودجه را تامين کند و تيم با مشکلات زيادي همراه شد.


 



وي در ادامه گفت: مالک تيم ما دادستاني است و آنها ناظر تيم ما هستند اما اگر قرار است عدالت در فوتبال باشد چه فرقي بين تيم ما و ديگر تيم هاست؟ ما با کمترين هزينه تيم را به ليگ برتر آورديم.


برنامه نود در ساعت 2:30 بامداد سه شنبه 18 مهرماه به پايان رسيد و در مسابقه پيام کوتاه آن که بيش از يک ميليون و 400 هزار نفر شرکت کردند گل فرشاد بهادراني بازيکن ذوب آهن با 51 درصد آرا رتبه اول را کسب کرد.


 



 




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: