رضايي: بايدپول فصل قبل من رابدهند تاقرارداد امضاء کنم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مهاجم سرخپوشان در جمع هواداران پرسپوليس گفت: من فقط حقم را مي‌خواهم و بعداً حضورم در پرسپوليس رسميت پيدا کند.


هواداران تيم پرسپوليس پس از تمرين امروز دور غلامرضا رضايي جمع شدند تا از آخرين وضعيت او براي تمديد قرارداد با باشگاه مطلع شوند.

به گزارش فارس،رضايي هم در جمع خبرنگاران گفت: من قبلاً گفته‌ام و الآن هم اين موضوع را تکرار مي‌کنم من فقط حقم را مي‌خواهم نه زياد نه کم. پول دو سال گذشته من را هنوز نداده‌اند و هر وقت اين اتفاق افتاد قرارداد من با پرسپوليس امضا مي شود.

* خبر دوم اينکه با توجه به بازي دوستانه روز چهارشنبه پرسپوليس مقابل تراکتورسازي مسئولان اين باشگاه قصد داشتند تا اين ديدار را در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار کنند اما به دليل اينکه احتمال مي‌رود تماشاگران زيادي براي تماشاي اين مسابقه بيايند، شوراي تأمين فعلا موافقت خود را با اين موضوع اعلام نکرده و پرسپوليسي‌ها به دنبال نامه‌نگاري و جلب رضايت شوراي تأمين براي برگزاري اين بازي هستند.

پرسپوليسي‌ها روز چهارشنبه قرار است در ديداري تدارکاتي به مصاف تراکتورسازي بروند.

 





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: