گوتسه: از شيفتگان فلسفه گوآرديولا هستم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مهاجم جوان بايرن‌مونيخ آينده‌ خوبي را براي پپ گوآرديولا در تيم جديدش پيش‌بيني کرد. او خود را از شيفتگان فلسفه سرمربي سابق بارسلونا دانست.


ماريو گوتسه جوان آينده‌دار فوتبال آلمان فصل جديد بوندسليگا را با پيراهن بايرن‌مونيخ به ميدان خواهد رفت تا شاگرد پپ گوآرديولا شود. هرچند او بارها اعلام کرد که در آلمان تنها براي دورتموند بازي خواهد کرد اما شرايط وسوسه‌انگيز بايرن باعث شد تا از تيم محبوبش دل بکند و راهي آليانس‌آره‌نا شود.

به گزارش ايسنا ، اين مهاجم 21 ساله از اين‌ که بايرن‌مونيخ را به عنوان مقصد بعدي خود انتخاب کرد، بسيار خوشحال است و تصميم خود را درست و حساب شده مي‌داند. او گفت: با پيوستن به بايرن تصميم مناسبي گرفتم؛ چرا که به دنبال بالا بردن سطح فني‌ام هستم. از تصميم خودم خوشحالم؛ از اين‌که وارد چالش جديدي شده و تيم بزرگي چون بايرن مونيخ را انتخاب کردم، راضي هستم.

گوتسه که به خاطر آسيب‌ديدگي هنوز در تمرين بايرن مونيخ شرکت نکرده است، افزود: اميدوارم هرچه زودتر تمريناتم را زير نظر گوآرديولا شروع کنم. پپ مربي جالبي است. از علاقه‌مندترين افراد به فلسفه او هستم. گوآرديولا به راحتي با بازيکنان ارتباط برقرار مي‌کند. او با مهرباني کامل با شاگردانش رفتار مي‌کند. بر اين باورم که ما را به راهي که سرشار از پيروزي و افتخار است، راهنمايي مي‌کند. تمام تلاش خود را به کار مي‌برم تا هرچه زودتر آسيب‌ديدگي‌ام را پشت سر بگذارم. شور و شوق زيادي براي بازي و تمرين دارم.

کارشناسان فوتبال آلمان بر اين باورند که گوتسه در بايرن جديد نقش مهاجم کاذب يعني همان نقش مسي در بارسلونا را بر عهده خواهد داشت. خود او در اين‌باره گفت: با اين نقش بيگانه نيستم؛ چرا که گاهي اوقات در تيم ملي فوتبال بزرگسالان و نوجوانان آلمان در اين پست به بازي گرفته شده‌ام. مشکلي با اين پست ندارم و چنانچه کادرفني ترجيح دهد، قبول خواهم کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: