رونالدو: آينده من در رئال رقم مي خورد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

کريس رونالدو، ستاره رئال، از بودن در مادريد کاملا راضي است و قصد ندارد اين باشگاه را ترک کند.


اين ستاره پرتغالي هنوز قراردادش را با رئال تمديد نکرده و به تازگي اعلام کرد که براي منچستريونايتد، باشگاه سابقش، دلتنگ است تا شايعات در مورد بازگشت او به الدترافورد قوت بگيرد اما امروز تاکيد کرد که در حال حاضر به بازگشت به منچستريونايتد فکر نمي کند.

به گزارش گل، رونالدو به خبرنگاران گفت:" منچستريونايتد باشگاهي است که از زمان حضور در آن، در قلب من جاي دارد و همه مي دانند که من چه احساسي نسبت به اين باشگاه دارم. اما آينده من در رئال رقم خواهد خورد و مي خواهم اينجا بمانم.

اکنون زمان صحبت کردن در مورد آينده من نيست. فکر مي کنم پيش از شروع تمرينات پيش فصل براي صحبت کردن در اين مورد وقت داشته باشيم. اساسا بعد از يک فصل طولاني، اکنون زمان استراحت است.

من از بازي کردن در رئال لذت مي برم. من چهار سال است که در اسپانيا بازي مي کنم و مي خواهم در اينجا به کارم ادامه بدهم.

اميدوارم بتوانم با تيم ملي پرتغال به جام جهاني برسم؛ اين يک هدف بزرگ براي همه ماست. ما روي اين هدف تمرکز کرده ايم و منتظر حضور در جام جهاني هستيم.

البته من هميشه به دنبال بهتر و بهتر شدن هستم و فصل آينده هم همين طور خواهد بود. تلاش مي کنم تا هميشه تمرکزم را حفظ کنم و مانند همشه، براي قهرماني در لاليگا و چمپيونزليگ بجنگيم."

اين ستاره پرتغالي در 199 ديداري که در همه رقابت ها براي رئال به ميدان رفت، 201 گل به ثمر رساند و تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد.




:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: