جباري: 2 هفته صبر کردم تا عذرخواهي کنند ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
 

مجتبي جباري پس از پيوستن به باشگاه سپاهان درباره جدايي‌اش از باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در واقع با بيانيه‌اي که منتشر کرد، نام من را از فهرست بازيکنان تيمش براي فصل بعد خارج کرد، آن هم با بيانيه‌اي که بيشترين توهين‌ها را متوجه من کرده بود. به هر حال من بازيکني بودم که 9 سال براي اين تيم بازي کردم و حتي در مقاطعي بازوبند کاپيتاني را بسته بودم. اما با توهين هايي که در آن بيانيه شد، آنها قصد داشتند من را مقابل هواداران قرار دهند.

به گزارش ايسنا،وي درباره مصاحبه اش که باعث انتشار آن بيانيه شد، نيز اين چنين توضيح داد: من درباره مديريت و شرايطي که اين مديريت به وجود آورده بود صحبت کردم وگرنه چه کسي ترديدي در بزرگي استقلال دارد؟ باشگاه استقلال به خاطر هوادارانش پيشينه بسيار بزرگي دارد و همه مي دانند که من هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم به اين باشگاه بزرگ توهين کنم.

جباري افزود: متاسفانه آنها با انتشار آن بيانيه خواستند ذهن‌ها را منحرف کنند و من را مقابل هواداران قرار دهند. بعد از انتشار آن بيانيه دو هفته‌ صبر کردم تا آنها به خاطر توهين‌هايشان از من عذرخواهي کنند، اما اين اتفاق نيفتاد و استقلال بدون اين که با من تماسي بگيرد اردويش را در اوکراين آغاز کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که پس از صحبت‌هاي شما واکنش‌هاي متفاوتي صورت گرفت و برخي‌ها مانند منصوريان کمعتقد بودند باشگاه استقلال به شما اهانت کرده و از آن طرف برخي ها معتقد بودند حرف‌هاي شما توهين آميز بوده است؟ گفت: اين تجزيه و تحليل رسانه‌ها است. واقعا بي‌خردانه است که من بازيکن بخواهم با حرف‌هايم پيشينه استقلال را زير سوال ببرم. من 9 سال در استقلال بودم و خيلي خنده دار است که بخواهم در باشگاهي که من را به اين جايگاه و محبوبيت رسانده توهين کنم. مطمئنا بعد از صحبت‌هاي من شرايطي به وجود آمده که برخي‌ها به تکاپو افتاده اند تا من را کنار بگذارند و فکر مي‌کنم مسئولان باشگاه نهايت سوء استفاده را از حرف‌هاي من بردند و با جملاتي بسيار زشت سعي کردند من را مقابل هواداران قرار دهند.

کاپيتان سابق استقلال، ادامه داد: شايد بعد از آن بيانيه هر بازيکن ديگري که مورد خطاب قرار مي‌گرفت خيلي زود از تيم جدا مي‌شد، اما من به خاطر هواداران دو هفته‌ منتظر ماندم. اما از آن طرف پالس مثبتي نيامد. اگر مي‌ماندم با غرور خدشه دار شده خودم مواجه مي‌شدم و اين چيزي نبود که بتوانم تحملش کنم.

جباري در پايان درباره ابراز تمايل قلعه‌نويي براي ماندش در استقلال و همچنين انتخاب جديدش، گفت: فکر مي‌کنم براي امروز همين صحبت‌ها کافي باشد. ديگر نمي‌خواهم حرف ديگري بزنم.

 




:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: