فتح‌الله‌زاده: خوشحالم جباري جاي خوبي رفت ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
 

علي فتح‌الله‌زاده درباره‌ي پيوستن مجتبي جباري به سپاهان و اين‌که آيا نگران خلاء حضور او در استقلال نيست، گفت: استقلال هيچ وقت روي يک بازيکن بسته نمي‌شود. شايد اصلا ما جباري را مي‌گرفتيم و رباط پاره مي‌کرد، آن‌وقت بايد چه‌کار مي‌کرديم؟ ما حتما طوري تيم را مي‌بنديم که به يک بازيکن وصل نباشد. خوشحالم که جباري به تيم خوبي رفته است. سپاهان مي‌تواند باعث پيشرفت او شود. قرار است در اردوي اوکراين دو بازيکن خارجي حاضر شوند و اگر مناسب بودند به استخدام دربيايند. سال گذشته جباري مدتي مصدوم بود ولي ما نتايج خوبي را گرفتيم و اين نشان مي‌دهد استقلال هيچ وقت به يک بازيکن متکي نبوده است.

به گزارش ايسنا،او در ادامه و در پاسخ به اين سوال که عده‌اي مقاومت او برابر بازيکن‌سالاري را ستايش کردند ولي عده‌اي اين کار او را چندان نپسنديدند، اظهار کرد: من هيچ‌گاه از اصولم عقب نمي‌نشينم. چند سال پيش بود که اميرحسين صادقي صحبت‌ها و رفتاري انجام داد که من به خاطر همين اصول او را از استقلال کنار گذاشتم و صادقي به تراکتورسازي رفت. اما اين هفته به خاطر همان اصولم حاضر شدم ماشينم را به او بدهم و خودم با تاکسي به اين طرف و آن طرف بروم. من از اصولم تخطي نمي‌کنم. مجتبي شايد سال‌هاي ديگر به استقلال بازگردد. خودش هم مي‌داند که من او را به‌شخصه خيلي دوست دارم.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که ماجراي دعواي او و جباري در سال گذشته دقيقا چه بوده است که او چندين بار مدعي شده از آن اتفاق چشم‌پوشي کرده است، چرا که يک مساله شخصي بوده است، بيان کرد: باور کنيد آن مساله را زيادي گنده کرده‌اند. مثلا گفته بودند قندان به سوي هم پرتاب کرده بوديم. ماجرا از اين قرار بود که يک بحث مالي داشتيم و سر آن بحث به هم پرخاش کرديم. کمي صدايمان بالا رفت. من از آن ماجرا هم گذشتم؛ چون توهين به شخص من شده بود، نه به باشگاه. من کلا اگر کسي به خودم توهين کند چيزي نمي‌گويم. شايد باورتان نشود تيم‌هاي ديگري هستند که مي‌خواهند من مدير آنها شوم اما چون عاشق استقلال، رنگ پيراهن و هوادارانش هستم دوست ندارم جز استقلال در جايي مدير باشم.

او در پاسخ به اين سوال که شنيده مي‌شود خسرو حيدري راهي سپاهان خواهد شد، به ايسنا گفت: ما به خسرو آن‌چه که در توان داشتيم را پيشنهاد داديم. خودش هم علاقه‌مند به استقلال است و خودش هم مي‌داند ما تمام زورمان و تمام موجودي‌مان را به او پيشنهاد داديم. با شناختي که از او دارم فکر نمي‌کنم به سپاهان برود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که با چه بازيکناني روز دوشنبه راهي اوکراين مي‌شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله با حضور مجيدي، منتظري، نکونام و احتمالا خسرو حيدري به اوکراين مي‌رويم.

مديرعامل استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد در درون خود باشگاه استقلال هم تضاد و دوگانگي درباره‌ي مساله‌ي جباري وجود داشت، گفت: اين نشان‌دهنده تنوع سليقه‌هاست. همه مثل هم نيستند. اين نشان از برقراري دموکراسي در باشگاه ماست و هرکس نظرات خودش را به راحتي ارايه مي‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: