ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي يک زمين با امکانات نور به ما بدهد؛ ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

قلعه‌نويي: از عدم حضور نکونام تعجب مي‌کنم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: هر بازيکني به داخل مستطيل سبز آمد در خدمت او هستيم وگرنه برايش آرزوي موفقيت مي‌کنيم.


 امير قلعه‌نويي پس از پايان تمرين امروز تيم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تيم شرايط خوبي پيدا کرده و روز به روز بهتر مي‌شود. تا دو سه روز آينده ليست آسيايي ما کامل مي‌شود و هرچند ما دير شروع کرديم اما از فتح‌الله‌زاده، هيئت مديره و معاونين باشگاه تشکر مي‌کنم چون تيم با کيفيت بالاتري بسته شده است.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه آيا از شرايط استقلال راضي است يا خير،‌ گفت: صد درصد راضي هستم و در اين دو سه روز نيز يکي دو بازيکن ديگر به تيممان اضافه مي‌کنيم تا تکميل شويم.

خبرنگاري پرسيد: وضعيت نکونام چه شد، که قلعه‌نويي پاسخ داد نکونام قرارداد دو ساله دارد و تعجب مي‌کنم که چرا به تمرينات نيامده است. من از او خبري ندارم چون دو هفته پيش با او جلسه داشتيم و واقعاً جاي تعجب دارد که اين بازيکن در تمرينات حاضر نشد.

وي در خصوص نامه جواد نکونام به کميته انضباطي گفت: داخل مستطيل سبز هر سؤالي داريد در خدمتتان هستم.

سرمربي تيم استقلال در خصوص اظهارنظر منصوريان مبني بر اينکه قرار است در يک ضيافت افطار مشکل نکونام و استقلال حل شود، گفت: من از اين ضيافت خبر ندارم چون صحبت‌هايم را دو هفته پيش با نکونام انجام دادم.

قلعه‌نويي در خصوص نامه ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي مبني بر برگزاري تمرينات استقلال پيش از افطار گفت: اسم اين کميته چيست؟ از اين کميته خواهش مي‌کنم يک زمين تمرين به ما بدهد که امکانات نور داشته باشد اينکه همه حرف بزنيم درست نيست. حرف زدن براي ما راحت است ولي اميدوارم يک زمين به ما بدهند.

سرمربي استقلال در خصوص اظهار جمشيديان و محمدمهدي نظري به اين کميته نيز گفت: همانطور که گفتم از اين مسائل خبر ندارم و شما هم اگر در خصوص مستطيل سبز سؤالي داريد در خدمتتان هستم.

وي در خصوص اظهارات ايمان موسوي و فرزاد حاتمي که شرايط استقلال را غيرمنصفانه خوانده بودند گفت: آن چيزي که منافع باشگاه است را در نظر مي‌گيرم چطور آن زمان که در استقلال بازي مي‌کردند و گل هم مي‌زدند همه چيز خوب بود؟

سرمربي تيم استقلال در پايان صحبت‌هايش در پاسخ به اين سؤال که نکونام پيشنهادي از باشگاه شارجه دارد و آيا شما با جدايي اين بازيکن موافق هستيد يا مخالف گفت:‌ هر بازيکني که به داخل مستطيل سبز آمد در خدمتش هستيم وگرنه براي او آرزوي موفقيت مي‌کنيم. اين بازيکن در اواخر نيم‌فصل دوم و بخصوص در نيم‌فصل دوم براي ما خوب کار کرد ولي حالا که نيامده نمي‌توانم در اين خصوص توضيح بدهم.




:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: