صالحي:من با ميداودي مذاکره نکردم ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

مديرعامل باشگاه نفت ‌آبادان گفت: من به عنوان مديرعامل مذاکره‌اي با ميداودي نداشته‌ام.


خليل صالحي در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارتباط با رضايتش از کاسيميرو سرمربي پرتغالي اين تيم اظهار داشت: او تازه يک هفته است که کار خود را آغاز کرده است اما شکل بازي تيم خيلي تغيير کرده است. من از نوع نمايش تيم رضايت دارم. حيف شد که بازيکنان در بازي با داماش از اين فرصت هايي که داشتند استفاده نکردند و در آينده حسرت اين 2 امتياز از دست رفته را خواهند خورد.

وي افزود: سبک بازي نفت آبادان تا حدودي به همان شرايط ايده‌الي که در آبادان مرسوم بوده برگشته است. کاسيميرو سيستم تيم را تغيير داده است. زمان کاستا متاسفانه با يک مهاجم بازي مي کرديم و بقيه دفاع مي کردند و بين تک مهاجم تيم و ساير بازيکنان شکاف عميقي وجود داشت. من فعلا از نمايش تيم راضي هستم اما اميدوارم اين نمايش منجر به امتيازگيري هم شود و نتيجه بگيريم.

مديرعامل باشگاه نفت آبادان در مورد خبرهايي مبني بر خارج شدن نام صبري از ليست و مذاکره با ميداودي اظهار داشت: اين خبرها اشتباهي از سوي برخي از اعضاي هيئت مديره مطرح شده است در حالي که من به عنوان مديرعامل باشگاه بايد اين خبرها را بدانم و با بازيکنان صحبت کنم. با ميداودي اصلا حرفي نشده است. ما قطعا در سه پست نياز به بازيکن داريم اما منتظر هستم که کاسيميرو بازيکنان مورد نيازش را بخواهد. ما دنبال معاوضه بازيکن هم نيستيم. سعي مي کنيم موجوديت را حفظ کنيم. اگر کاسيميرو بازيکنان خارجي را تاييد کند آنها را هم حفظ مي کنيم در غير اين صورت بازيکنان ديگري را به خدمت مي گيريم.

صالحي در مورد اينکه آيا در آبادان حاشيه اي وجود دارد يا خير گفت: حاشيه ها زياد بود اما اکنون تنش ها کمتر شده است و مشکلات جدي نيست.




:: برچسب‌ها: عكس , عكس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: